AndroidHealthClinic

Crack Revolutions

nielsson305

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
110kg
Hé daar!!
Heeft iemand ervaring met een "Dietary Supplement"genaamd CRACK!!!
Heb deze nl als sample bij een bestelling van een webshop gekregen!!
Heb daar tevens Micellar Caseine Superior besteld. Ook ervaring met dit produkt???:(

1st posting,

Heb een tijd terug ook een pot crack besteld maar het doet niet veel bij me. Ook met drie scheppen merk ik er niet veel van, krijg enkel wat tintelingen bij mijn wenkbrauwen..

Hé daar!!
Heeft iemand ervaring met een "Dietary Supplement"genaamd CRACK!!!
Heb deze nl als sample bij een bestelling van een webshop gekregen!!
Heb daar tevens Micellar Caseine Superior besteld. Ook ervaring met dit produkt???:(

Ja Crack is een prima pre-workout, gewoon dat sampletje proberen dan weet je gelijk of het iets voor je is. Caseine is gewoon een langzaam verterende bron van proteine.

Ja Crack is een prima pre-workout, gewoon dat sampletje proberen dan weet je gelijk of het iets voor je is. Caseine is gewoon een langzaam verterende bron van proteine.

Micellar Casein Superior is een topper is zijn soort. De hoogste kwaliteit Micellar Casein. Een uitstekende koop en de beste shake om te nemen voor het slapen gaan. Ook helemaal vrij van vet en carbs.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hopen dat de Crack snel weer binnenkomt bij de importeur. Is en blijft een knaller!

Crack is zeker heftig product.
Wel mee oppassen, het jaagde mijn hartslag als een malle omhoog.
Werd gewoon zwart voor de ogen soms..

dus ff testen hoeveel je aan kan, beginnen met 1 a 2 schepjes en dan opbouwen..

inderdaad erg lekker energiek product.

Ik gebruikte ook een heel zakje, maar dat werd me af en toe te gek, eind van de training stond ik te tintelen op me voeten, Doe nu een half zakje en voel me dan precies fit en wakker genoeg.

Voor mij een blijvertje in ieder geval voor de dagen dat ik wel even een energie boost kan gebruiken.

Crack is zeker heftig product.
Wel mee oppassen, het jaagde mijn hartslag als een malle omhoog.
Werd gewoon zwart voor de ogen soms..

dus ff testen hoeveel je aan kan, beginnen met 1 a 2 schepjes en dan opbouwen..

inderdaad erg lekker energiek product.

Ik gebruikte ook een heel zakje, maar dat werd me af en toe te gek, eind van de training stond ik te tintelen op me voeten, Doe nu een half zakje en voel me dan precies fit en wakker genoeg.

Voor mij een blijvertje in ieder geval voor de dagen dat ik wel even een energie boost kan gebruiken.

Goede tips mannen! :thumbs:

-Leon

Terug
Naar boven