MuscleMeat

crack revolutions en alcohol?

kan toch geen kwaad achter training iets drinken ik bedoel ni veel geen liters gewoon wat voor te relaxe met mijn meisje, voor ik train zou ik in de plaats van 2 scoops 3 pakken

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Nee iets drinken zal niet veel kwaad doen, wat je verstaat onder iets natuurlijk. Maar na een training (zeker met crack waar je normaal gezien over je limit wordt gepushed) heb je recuperatie nodig en als je dan flink alcohol gaat drinken, hinder je de recuperatie (alcohol is nefast voor de proteinesynthese ed.). Naar mijn mening is het dan beter om die dag mss niet te trainen hoewel iedereen er graag wat opgepompt uitziet:p

grts

• Topic Starter Topic Starter
ha, vandaag ben ik naar detox shop geweest en crack hebben ze nie in vooraad verkopen zelfs niet,kzal moeten ergens online bestellen

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Ik heb zelf anders ook weleens een paar scoops Jack3d voor het stappen gepakt ;)
en ? voel je de energie lang?:D

Heb het zelf wel eens gedaan op een zaterdag als ik de hele dag gewerkt had en ik wou snachts nog ff opstap, ff een schepje unleash v3 of n.o. xplode, en dan hield ik het wel de hele avond vol hoor :rolleyes:

Heb het zelf wel eens gedaan op een zaterdag als ik de hele dag gewerkt had en ik wou snachts nog ff opstap, ff een schepje unleash v3 of n.o. xplode, en dan hield ik het wel de hele avond vol hoor :rolleyes:

ok :D goed want ik dacht echt dat boosters en alcohol ni samen gingen
zal ik deze zaterdag es proberen :p:p

de eerste keer dat ik crack gebruikte was tijdens het stappen:)

Maar zou het niet aanraden, is alweer lang geleden. Hoe meer je er van gebruikt hoe meer je lichaam er aan gewend raakt. Dus bewaar het voor die keren dat je het nuttig gebruikt, in de sportschool dus!

en voor mij sowieso geen alcohol meer;)

de eerste keer dat ik crack gebruikte was tijdens het stappen:)

Maar zou het niet aanraden, is alweer lang geleden. Hoe meer je er van gebruikt hoe meer je lichaam er aan gewend raakt. Dus bewaar het voor die keren dat je het nuttig gebruikt, in de sportschool dus!

en voor mij sowieso geen alcohol meer;)

ik ga crack ni altyd gebruike tijdens het uigaan, het is gewoon zaterdag avond ben ik nogal redelijk moe van gewichte te heffen, en dan zoek ik ergens tikkeltje energie, daarmee...

Er is niks mis mee om af en toe een scoop UNLEASH of Jack3d voor het stappen te pakken ;) Net dat tikkeltje meer energie, en wat feel good dankzij de geramine. Beter dit dan cocaine, XTC of speed waarmee je je serotine levels verkloot en je de week erop nergens zin in hebt ;) En je hebt ook nog eens een goeie pomp in de kroeg haha!

Er is niks mis mee om af en toe een scoop UNLEASH of Jack3d voor het stappen te pakken ;) Net dat tikkeltje meer energie, en wat feel good dankzij de geramine. Beter dit dan cocaine, XTC of speed waarmee je je serotine levels verkloot en je de week erop nergens zin in hebt ;) En je hebt ook nog eens een goeie pomp in de kroeg haha!
DAT BEDOEL ik NU ! voila, goeie pomp chicks dig it ;) weetje :p

Terug
Naar boven