XXL Nutrition

crack v3, superpump 250, no shotgun v3

Vincent8307

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

ik heb hulp nodig over het gebruik van een aantal supplementen.
Ik wil er graag achter zien te komen wat de meest effectieve manier van gebruik is bij pré-workout supplementen.

Momenteel ben ik crack v3 aan het gebruiken en ik ben van plan om ook superpump 250 en no shotgun v3 te gaan proberen.
Ik train 4x per week en gebruik het momenteel maar 1 keer in de week, omdat ik bang ben dat het lichaam er anders aan gaat wennen.

Ik vroeg me af wat de beste manier van gebruik is hierbij.
Bijvoorbeeld:
wk 1 : 4x crack v3 revolutions.
wk 2 : 4x superpump 250.
wk 3 : 4x no shotgun v3.
wk 4 : geen supplementen.
of dat het bijvoorbeeld beter is om het op een andere manier te doen.
De aspecten die voor mij vooral van belang zijn om te weten zijn:
- hoe vaak het in de week gebruiken?
- op welke manier de overstap maken naar een ander supplement? (met of zonder onthoudingsfase)
- hoe lang het supplement gebruiken?

Graag jullie hulp.
Ik wacht met spoed!
Dankjulliewel :)

Laatst bewerkt:
Je kan gewoon iedere training een andere pre workout booster nemen. Op die manier zal je lichaam er niet zo snel aan wennen.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik dus zelf voorstelde:
wk 4 : onthoudingsfase.
wk 5 : herhaling van bovenstaande.

Is dit dan de meest effectieve manier of zijn er toch betere manieren?
Dankjewel voor de reactie! :)

Je kan gewoon iedere training een andere pre workout booster nemen. Op die manier zal je lichaam er niet zo snel aan wennen.
Wou je zeggen dat elke PWO andere ingrediënten gebruikt dan? De belangrijkste ingrediënten waar je gewenning voor zou kunnen krijgen zijn bijna overal hetzelfde.

Heb je ze allemaal al is geprobeerd om te kijken welke het best voor je werkt? De ene PWO is niet altijd de ander.

verschilt per lichaam hoe je reageert dus niemand kan met zekerheid zeggen of dit juist zal werken, gewoon proberen

ik neem zelf al maanden crack, ongeveer 3x per week vd 4 trainingen, en blijf er nog steeds goed op gaan zonder gewenning...

Ik wil vooral de periodeverdeling weten en op welke manier ik van het ene PWO overstap naar het andere. Tot op dit moment krijg ik daar helaas niet het precieze antwoord voor.
Help aub.

op welke manier overstappen?

dude, its not rocket sience.

ene week water + crack, andere week water + je andere PWO

Ik wil vooral de periodeverdeling weten en op welke manier ik van het ene PWO overstap naar het andere. Tot op dit moment krijg ik daar helaas niet het precieze antwoord voor.
Help aub.

Neem ze allemaal tegelijk dan en vergeet niet meer dan 5 scoops per training te nemen.

Ik bedoel of ik gewoon het schema kan toepassen wat bovenaan staat, namelijk:
wk 4 : geen supplementen.
of dat het beter is om 4 weken crack te gebruiken. 1 maand niets.
4 weken superpump, 1 maand niets.
4 weken shotgun v3, 1 maand niets.

of een andere variant:
4 weken crack, 4 weken superpump, 4 weken shotgun, 1 maand niets...

Ik hoop dat ik het nu goed genoeg verwoord heb.. :P
sorry dat is helaas niet mijn sterkste punt.

lezen is dat ook niet je sterkste punt? ;)

in een vorig post van mij staat dat gewenning en dergelijke afhankelijk is van je lichaam, elk lichaam reageerd anders op PWO producten.

je zult het gewoon moeten proberen.

en waarom een week onthouding? ben je bang verslaafd te worden? :)

Frank, jij denkt dus dat het helemaal niet nodig is om gebruik te maken van een onthoudingsfase als je iedere week een andere PWO gebruikt??

Gewoon blijven knallen als je wilt! Je merkt vanzelf wel wanneer je er gewend aan raakt en dan kan je evt een tijdje niks nemen, Je hoeft ook niet elke trainin een pre wo supp te nemen maar als je je daardoor beter voelt en harder ken trainen moet je het doen;)

precies, gewoon nemen die handel wanneer je het nodig hebt, voel je je op en top, mooi laten staan, of toch nemen en nog iets harder knallen.

heb nog nergens gelezen of bewijzen gezien dat PWO producten bij normaal gebruik op lange termijn slecht zouden zijn.

ingredienten zijn niet schadelijk, en de hoeveelheden zijn toch maar gering.

Maakt het iets uit of je deze PWO supplementen door elkaar doet gebruiken of maakt dit helemaal niets uit doen? Met door elkaar gebruik bedoel ik, maandag crack, dinsdag superpump, donderdag crack, vrijdag no shotgun, maandag weer superpump...zoiets..
Of is het een effectievere werking als je toch probeert om iedere keer 1 week of 1 maand met hetzelfde product te werken?

maakt niks uit. Maar zoals gezegd, dat ligt eraan hoe je lichaam reageert op een PWO.

zijn zelfs mensen die 2 of 3 PWO producten mixen en dus gelijktijdig nemen.

maakt niks uit. Maar zoals gezegd, dat ligt eraan hoe je lichaam reageert op een PWO.

zijn zelfs mensen die 2 of 3 PWO producten mixen en dus gelijktijdig nemen.

Hmm mixen nog niet aan gedacht, weet niet of dat goed valt, heb je hier enige ervaringen mee?

nee ik zelf niet, ik ga alleen op crack al als een raket dus daar heb ik genoeg aan :D

Crack heb ik nog niet geprobeerd hoor hier wel veel goeds over misschien maar eens bestellen;) jack3d is mijn knaller op het moment met unleash.

Wou je zeggen dat elke PWO andere ingrediënten gebruikt dan? De belangrijkste ingrediënten waar je gewenning voor zou kunnen krijgen zijn bijna overal hetzelfde.

Uiteraard. Zullen weinig pwo's zijn die precies dezelfde samenstelling hebben. Vandaar dus dat variatie altijd het beste werkt. In de praktijk merk je dat gewoon heel duidelijk.

Uiteraard. Zullen weinig pwo's zijn die precies dezelfde samenstelling hebben. Vandaar dus dat variatie altijd het beste werkt. In de praktijk merk je dat gewoon heel duidelijk.

Ben ik niet volledig mee akkoord, kruistolerantie zorgt ervoor dat gelijkaardige stoffen die op dezelfde receptoren in het CNS inwerken minder effect gaan hebben. Daarbij komt dat het effect van vele PWOs steunt op hopen caffeïne en dezer dagen ook geranamine, dus of men supps afwisselt of na elkaar gaat innemen gaat weinig verschil uitmaken.. in theorie dan.

Terug
Naar boven