XXL Nutrition

crack v3, superpump 250, no shotgun v3

Ben ik niet volledig mee akkoord, kruistolerantie zorgt ervoor dat gelijkaardige stoffen die op dezelfde receptoren in het CNS inwerken minder effect gaan hebben. Daarbij komt dat het effect van vele PWOs steunt op hopen caffeïne en dezer dagen ook geranamine, dus of men supps afwisselt of na elkaar gaat innemen gaat weinig verschil uitmaken.. in theorie dan.

Juist ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thomas, je spreekt jezelf nogal tegen in de laatste zin...eerst zeg je dat het verschil maakt doordat sommige stoffen minder effect gaan hebben en vervolgens zeg je dat het afwisselen of na elkaar innemen weinig verschil gaat uitmaken.....

Thomas, je spreekt jezelf nogal tegen in de laatste zin...eerst zeg je dat het verschil maakt doordat sommige stoffen minder effect gaan hebben en vervolgens zeg je dat het afwisselen of na elkaar innemen weinig verschil gaat uitmaken.....

Ja klopt toch? Je gaat sowieso tolerantie opbouwen voor dezelfde bestanddelen, zowel als je afwisselt of na elkaar inneemt --> het maakt weinig verschil uit.

Nu ja best test je zelf of je effectief geen tolerantie opbouwt als je je supps afwisselt. Ik heb momenteel zowel crack als unleash staan, en ik bouw zowel tolerantie op bij het afwisselen van beiden als bij het lineair doorgebruiken van 1 product.. maar in principe is het afwisselen van verschillende supps best omdat ze niet allemaal dezelfde bestanddelen bevatten. Wat niet wegneemt dat 'on/off'-periodisering misschien wel het effectiefst is om je PWO's best te laten werken!

Wat is jullie mening over de producten crack v3, superpump 250 en no shotgon v3?
Ik wil proberen om 3 zo verschillend mogelijke pre-workout supplementen te gaan gebruiken. Aan jullie de vraag hoe deze producten op jullie gewerkt hebben.
Ik heb tot nu toe alleen de crack v3 geprobeerd.

Dit is hoe ik zelf de crack v3 beoordeel:
strenght/gains: 8
pump/energy:10
focus:9
taste/mix:8
cost:7

Aan jullie de vraag op wat voor gebied de superpump 250 en no shotgun v3 vooral werkt :), dankjewel :)
btw, is het misschien slimmer voor mij om crack v3 met superpump 250 af te wisselen? I.p.v 3 PWO supps af te wisselen.
Volgens mij lijkt no shotgun v3 heel erg veel op crack v3...

Laatst bewerkt:
gewoon Jack3d ^^

heel leuk en aardig de laatste twee reacties..., maar dat vroeg ik niet...

Crack V3 werkte de eerste paar keren zeer goed bij mij, daarna moest je meer scoops gebruiken om hetzelfde effect te krijgen. Helaas soms wel een crash erna.

Terug
Naar boven