Fitness Seller

Crack

partyhard

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Halllo,
Wie van jullie gebruikt crack(supplement) en wat vinden jullie daarvan?

Bij mij werkt het erg goed ik heb alleen aan 1 scoop niet meer genoeg.
Soms heb ik wel snelle hartkloppingen. Dit komt nu gelukkig minder vaak voor.
meer mensen die hier wat over kunnen vertellen?

ben benieuwd

Collega van mij gebruikt het, en die is er toch tevreden van. ik zelf ben er niet zo voor.

ehmm mijn neef had een pot ervan gekocht en heb et een paar keer gebruikt ik vind het zelf een beetje hetzelfde als no-xplode en ben van allebij niet egt een heele grote fan

Ik ben er niet zo fan meer van. wel een potje geprobeerd. Geef mij maar liever jack3d of unleash van xxl :D

Crack werkt goed voor mij, moet wel zeggen dat dit pas mn 2de pre-workout is dus echt een oordeel zal ik wel niet kunnen geven..
Maar voor mij werkt het toch wel toppie, 2 schepjes doet zn werk, 3 niet..(i know, vreemd) maar 4 voelt dan weer aan alsof ik de wereld aan kan.
Maar toch iets te duur voor die kleine 2 maandjes..

Crack werkt goed voor mij, moet wel zeggen dat dit pas mn 2de pre-workout is dus echt een oordeel zal ik wel niet kunnen geven..
Maar voor mij werkt het toch wel toppie, 2 schepjes doet zn werk, 3 niet..(i know, vreemd) maar 4 voelt dan weer aan alsof ik de wereld aan kan.

Crack is inderdaad erg duur en het effect word snel minder na een tijdje.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heerlijk he. ik ga altijd harder naar de sportschool rijden, levensgevaarlijk:P
smiddags moet ik geen crack nemen, want na een intensieve training met crack kan ik op geen poot meer staan.

Jij Gebruikt 4 schepjes? :D

5de zou overkill zijn moet ik zeggen :D

Mwah ik vind 3 schepjes met 2 caffeine tabs van xxl wel lekker werken hoor :D. Maar je raakt er zo snel gewend aan, erg jammer! anders zou ik het dagelijks gebruiken:D. Andere die na de training volledig instorten? en het liefste meteen zouden gaan slapen?

Mwah ik vind 3 schepjes met 2 caffeine tabs van xxl wel lekker werken hoor :D. Maar je raakt er zo snel gewend aan, erg jammer! anders zou ik het dagelijks gebruiken:D. Andere die na de training volledig instorten? en het liefste meteen zouden gaan slapen?
creatine met caffeine tabs? of begrijp ik het verkeerd?

FEIT: Jack3d word in dezelfde fabriek gemaakt als crack en heeft dezelfde creatine erin zitten alleen de energie ingrediënten zijn iets anders.
Jack3d lemon is lekker+goedkoper

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

ja heb ik altijd

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

I love you Rene

• Topic Starter Topic Starter
Je raakt er wel redelijk snel aan gewend idd. Ik gebruik het daarom ook 1 tot 2 keer in de week. na deze periode ff 6 weken niet.

Terug
Naar boven