Fitness Seller

Crashen op winstrol ??

Je leeftijd?

Nee flauw, ik heb geen idee eerlijk gezegd..

• Topic Starter Topic Starter
gone

Laatst bewerkt:
Je kunt de winny even achterwege laten ja. Zou het niet direct vervangen voor Dbol, maar gewoon even kijken hoe je gaat op die test-e only.

Ik werd altijd doodmoe en lusteloos van tabs only.
Ik heb daarop beter geslapen dan getraind. :-)

gone

Laatst bewerkt:
Ik val in slaap op de halotestin. Daar al eens van gehoord? :o sterker nog, ik lig nu nog steeds op bed haha

Ik moest toevallig ook stoppen met winny omdat ik precies hetzelfde heb. Twee maal geprobeert en beide keren voelde ik me zo verrot.
Ben nu een week verder en voel me weer prima.

gone

Laatst bewerkt:
Geen winny meer voor mij(ook geen dBol) Slechts 3 dagen genomen en was een wrak(50mg/ED) Na 36 uur(laatste inname) zit trainen er zeker nog niet in:( Maar het betert wel.
Dan maar frontloaden met test e , want heb niks anders in huis als KS.

Ik zat op 30mg per dag, twee weken volgehouden en daarna toch echt moeten stoppen.
Misschien anavar proberen? Daar ga ik wel goed op.

Tabs = zwaarder op de lever,.. en als de lever hard moet werken trek dat aanzienlijk energie,..
Dát icm wellicht een niet al te goede conditie kan hier zeker voor zorgen!!! (had het zelf de laatste keer ook)
Conditie opkrikken, en dan zou je beter vooruit moeten kunnen op dboll of winny

Tabs = zwaarder op de lever,.. en als de lever hard moet werken trek dat aanzienlijk energie,..
Dát icm wellicht een niet al te goede conditie kan hier zeker voor zorgen!!! (had het zelf de laatste keer ook)
Conditie opkrikken, en dan zou je beter vooruit moeten kunnen op dboll of winny

Juistem. Test je leverwaardes 's terwijl je op Winny zit. Mocht je dit namelijk zo extreem ervaren denk ik dat orals in het algemeen geen erg goed idee voor je zijn en dat kun je beter nu uitvinden dan na een heel aantal kuren met orals erin.

gone

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven