Fitness Seller

Winny only 40mg p/d

Deed het 3x in de week, laatste weken even links gelaten... Zal het morgen direct oppakken.

Zou jij het wel hebben gedaan?
Met 90 min cardio per week en je vetpercentage niet te hoog op laat lopen kan al heel veel schelen voor je bloeddruk.

Daarnaast zou ik ook geen pct doen.

• Like
Waarderingen: UA
  • Topic Starter Topic Starter
Dag 11

30 min cardio gedaan 15 min fiets (zonder zadel) / 15 min home trainer.

Morgen UB2 knallen zal die hier loggen.

Dag 12

Lekkere UB2 workout gehad vanmiddag, niet veel bijzonders te vertellen... Merk nog helemaal niks van de winstrol. Morgen LB1 en zaterdag UB3, als ik niet eens een beetje kracht winst merk zal ik dan de dosis verhogen? Het zijn tabjes van 20mg, zal er dan 1 steeds moeten breken voor 50mg. Of toch naar de 3 tabjes dan? Wat is wijsheid...

Als je na 12 dagen op 40 mg nog niks merkt dan is je gear fake. Gaat 50 of 60 mg niks aan veranderen.

Dag 12

Lekkere UB2 workout gehad vanmiddag, niet veel bijzonders te vertellen... Merk nog helemaal niks van de winstrol. Morgen LB1 en zaterdag UB3, als ik niet eens een beetje kracht winst merk zal ik dan de dosis verhogen? Het zijn tabjes van 20mg, zal er dan 1 steeds moeten breken voor 50mg. Of toch naar de 3 tabjes dan? Wat is wijsheid...

Die 10mg gaat het verschil niet maken.
Stuur eens een foto van je potje.

• Like
Als je eind volgende week nog steeds niks merkt zou ik wel gewoon stoppen, zeker als je bloeddruk verhoogd blijft.

• Like
Bloedruk wel hoger, hartslag hoger dus het moet wel iets zijn? Ik denk zelf ondergedoseerd...
Dus je ervaart alleen de sides? Dan zou ik er al helemaal mee stoppen en een nieuw merk bestellen.

Log je al je trainingen en je voeding? Krachttoename op winstrol ervaart ook niet iedereen, maar het visuele effect zou je na 12 dagen wel moeten merken, mits je vet percentage laag genoeg is.

• Like
Als je eind volgende week nog steeds niks merkt zou ik wel gewoon stoppen, zeker als je bloeddruk verhoogd blijft.
Dus je ervaart alleen de sides? Dan zou ik er al helemaal mee stoppen en een nieuw merk bestellen.

Log je al je trainingen en je voeding? Krachttoename op winstrol ervaart ook niet iedereen, maar het visuele effect zou je na 12 dagen wel moeten merken, mits je vet percentage laag genoeg is.
That's the spirit. Up da dose.

Potje is gewoon real blijkbaar, dus ik ga door. Geef het nog een paar dagen en dan up da dose!

Potje is gewoon real blijkbaar, dus ik ga door. Geef het nog een paar dagen en dan up da dose!

Ik zou zeggen: "ik geef het nog een paar dagen en dan gooi ik het weg".

Het verhogen van de dosis is in jouw situatie echt geen goed idee, vooral omdat je al last hebt van een hoge bloeddruk. Een hogere dosis zal dit alleen maar verergeren.
Bovendien is de kans klein dat een verhoging van 10 mg per dag significant meer resultaat oplevert.

Kijk eerst naar het beheersen van je bloeddruk en optimaliseer je voeding, training en herstel. In dat laatste zit imo de meeste winst.

Ik zelf zit nu 10 dagen op 40 mg winstrol en look is duidelijk verbeterd. Bloeddruk ook niet verhoogd

• Like
Dag 13

Zware LB1 gehad vanochtend en met alle oefeningen meer gewicht erop gegooid dan vorige week. Het werkt dus wel, ik heb er teveel van verwacht denk ik. Lijk ook ietjes ietjes voller dus we kijken het nog even aan.

Ik zelf zit nu 10 dagen op 40 mg winstrol en look is duidelijk verbeterd. Bloeddruk ook niet verhoogd
Netjes netjes, ik verwacht er gewoon teveel van.

Ik zou zeggen: "ik geef het nog een paar dagen en dan gooi ik het weg".

Het verhogen van de dosis is in jouw situatie echt geen goed idee, vooral omdat je al last hebt van een hoge bloeddruk. Een hogere dosis zal dit alleen maar verergeren.
Bovendien is de kans klein dat een verhoging van 10 mg per dag significant meer resultaat oplevert.

Kijk eerst naar het beheersen van je bloeddruk en optimaliseer je voeding, training en herstel. In dat laatste zit imo de meeste winst.
Vandaag heb ik op alle oefeningen gewicht verhoogd dus het werkt wel, had er gewoon echt teveel van verwacht. Het is niet dat opeens na 12 dagen een soort mdma inkickt, het is heel subtiel.

Bloeddruk en derest heb ik elke dinsdag afspraakje voor. Doe nu elke dag uur wandelen en 3x per week cardio hopen dat het effect heeft.

Dag 14

UB3 lekkere pomp.

Morgen even cardio en uitrusten maandag UB1 knallen.

Dag 17

Vandaag bloeddruk gemeten bij HA 130/68 hartslag 82. Het gaat de goede kant op, cardio & wandelen helpt. Gister UB1 ging goed vandaag rust dagje ingelast.
Zie het langzaam aan wel droger worden iets harder ook.

Dag 17

Vandaag bloeddruk gemeten bij HA 130/68 hartslag 82. Het gaat de goede kant op, cardio & wandelen helpt. Gister UB1 ging goed vandaag rust dagje ingelast.
Zie het langzaam aan wel droger worden iets harder ook.
Bloeddruk bij de huisarts geeft ook een licht vertekend beeld. Onbewuste spanning, misschien zit er al caffeine in je systeem. Beter koop je gewoon zelf een bloeddruk meter

Dag 25 alweer, moet zeggen dat het erg tegenvalt... Word wel wat sterker maar ook niet wauw. Voel me longen ook hoop geen longonsteking of iets morgen laten checken. Morgen UB2 op de planning.

Terug
Naar boven