AndroidHealthClinic

Crazy hardcore pre-workout

JimGym

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Hallo dbb,

ik heb een tijdje geleden crazy pwo gehaald bij b&f, werkt prima. Maar soms heb je een dag dat 'prima' niet genoeg is, dus hebben mijn mede pwo nuttigers een paar tips om bij m'n crazy te gooien zodat het meer Assault word? Dus een lijstje met leuke toevoegingen die je los bij b&f (of bij de drogist of iets dergelijks) kunt kopen.

Thanks!! [emoji41]

Dan kun je zelf toch ook wel uitvogelen door de ingredienten met elkaar te vergelijken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom alleen op aminozuren uit, en het lijkt mij niet logisch dat als ik aminozuren aan mn pwo toevoeg het ineens een knaller word. Hierom zou ik graag een paar tips van de kenners krijgen

Koop dan gewoon een andere PWO die wel wat sterker is dan zelf te lopen mixen. Kijk bijvoorbeeld is naar Redline White Heat.

Koop dan gewoon een andere PWO die wel wat sterker is dan zelf een te lopen mixen. Kijk bijvoorbeeld is naar Redline White Heat.

Ten eerste betaal ik dan 10 keer zo veel als wanneer ik zelf wat toevoeg, terwijl dit wellicht ook gied voor mij werkt. Ten tweede heb ik nog fpdriekwart pot crazy staan en wil ik deze eerst opmaken voor dat ik erover ga denken om zo'n veel te dure sterkere pwo te halen

Ten eerste betaal ik dan 10 keer zo veel als wanneer ik zelf wat toevoeg, terwijl dit wellicht ook gied voor mij werkt. Ten tweede heb ik nog fpdriekwart pot crazy staan en wil ik deze eerst opmaken voor dat ik erover ga denken om zo'n veel te dure sterkere pwo te halen

Je hebt sowieso al 10 x zoveel betaald door Crazy te halen ipv er zelf 1 samen te stellen met ingredienten in hoeveelheden waar je zelf wat aan hebt. :)

Daarbij is je vraag vaag. Prima is niet goed genoeg. Wat is er dan niet goed genoeg, de pomp, de crash, de energierush, het rare tintelende gevoel, de kracht?

Hallo dbb,

ik heb een tijdje geleden crazy pwo gehaald bij b&f, werkt prima. Maar soms heb je een dag dat 'prima' niet genoeg is, dus hebben mijn mede pwo nuttigers een paar tips om bij m'n crazy te gooien zodat het meer Assault word? Dus een lijstje met leuke toevoegingen die je los bij b&f (of bij de drogist of iets dergelijks) kunt kopen.

Thanks!! [emoji41]

Schep assault erbij gooien?

Waarom niet? Dat is een verstandige opmerking. We hebben de Assault nu extra groot ingekocht en dus in de SALE (zeker aankomende week nog). Als je iets zoekt kwa energie, stimulanten, dan is het verstandig om te kijken naar andere pre-workouts. Losse "energie"-producten houd het als snel bij cafeïne op ;)

Ralf

Waarom niet? Dat is een verstandige opmerking. We hebben de Assault nu extra groot ingekocht en dus in de SALE (zeker aankomende week nog). Als je iets zoekt kwa energie, stimulanten, dan is het verstandig om te kijken naar andere pre-workouts. Losse "energie"-producten houd het als snel bij cafeïne op ;)

Ralf

Assault is inderdaad een hele goede PWO, ook voor een goede prijs dus een aanrader :cool:

Ik kan me herinneren dat er een tijdje geleden een topic was waarbij iemand van b&f een paar suggesties gaf om bij crazy te gooien om deze zo hardcore als je zelf wil te maken. Heb geprobeerd dit topic terug te vinden maar is me niet gelukt.

Ik mis in crazy vooral pomp, ook heb ik nog nooit een tintelend gevoel gehad waar iedereen het over heeft. Dus dit zijn mijn wensen, ik snap dat dit nog vrij vaag is en er waarschijnlijk geen specifiek stofje is dat ik kan toevoegen om dit te bereiken. Maar dit werd mij gevraagd.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Je hebt sowieso al 10 x zoveel betaald door Crazy te halen ipv er zelf 1 samen te stellen met ingredienten in hoeveelheden waar je zelf wat aan hebt. :)

Daarbij is je vraag vaag. Prima is niet goed genoeg. Wat is er dan niet goed genoeg, de pomp, de crash, de energierush, het rare tintelende gevoel, de kracht?

Ik kocht crazy omdat hij vrij goedkoop was en het me een goede pwo leek om mee te beginnen. Nu heb ik deze een aantal keer geprobeerd en merk ik dat deze niet goed/krachtig genoeg is. Ik wil dus iets sterkers, iets met meer pomp, ook wil ik zo'n tintelend gevoel waar iedereen het over heeft, maar zit nog met driekwart pot crazy. Daarom vroeg ik me af wat de stoffen zijn die dit veroorzaken, als het zo gemakkelijk ligt.

Je zou een paar schepjes Agmatine erbij kunnen doen voor de pomp. En wellicht wat extra Beta-Alanine die is voor de tinteling. Ik kan de doseringen niet zien op de site, maar wellicht is ie wat licht gedoseerd.

ImageUploadedByTapatalk1414960807.759630.jpg

Vrij weinig beta alanine en totaal geen agmatine. Maar dit zijn toch aminozuren? [emoji50]

Ja, maar er zijn heel veel verschillende aminozuren die allemaal een specifieke werking hebben. Agamtine is eigenlijk meer een NO-booster.

Wat ook wel is helpt is een PWO drie weken niet te nemen, en dan weer alleen als je echt energie nodig hebt, anders raak je gewend aan de PWO.

Laatst bewerkt:
Als je per se tintelingen wil hebben, koop beta alanine erbij. Agmatine of citrulline malate voor de pomp en caffeine capsule voor meer energie.

Ja, maar er zijn heel veel verschillende aminozuren die allemaal een specifieke werking hebben. Agamtine is eigenlijk meer een NO-booster.

Wat ook wel is helpt is een PWO drie weken niet te nemen, en dan weer alleen als je echt energie nodig hebt, anders raak je gewend aan de PWO.

Jup, neem sowieso niet vaker dan 1x per week pwo. Komt ook niet door gewenning dat ik iets krachtigers wil, komt gewoon omdat ik iets krachtigers wil [emoji12]

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Bedankt voor de reacties!
Deze supplementen kan ik denk ik alleen online verkrijgen, maar moet nog ff wachten voordat k weer kan bestellen. Tenzij iemand anders een winkel(keten) weet waar ze al dit soort supps hebben. Zo niet kan ik niet wachten tot ik weer ga bestellen!

Waarom koop je niet gewoon wat losse stimulanten om er doorheen te mengen? Ik doe dit zelf ook vaak en werkt prima!
Koop wat AMP bijvoorbeeld.. kijk gewoon op het etiket van de sterkste PWO's en kijk welke stimulanten ze gebruiken..

ik zou er nog 6gam citruline malaat bij gooien. De dosis die erin zit is vrij laag/niet merkbaar.

Dan heb je een werkend ingrediënt en de pomp die je zoekt. Verder zie ik niet wat je nog meer zou willen behalve meer caffeine.

mooi spul he, dat placebo effect.

Terug
Naar boven