XXL Nutrition

Crazyland 1 oktober 2005

Bezoekers in dit topic

jammer dat het zover is voor mij , kan iemand een grote stad vermelden in de buurt van ?
 
Ik snap niet wat men aan XTC-pillen vind. Als sportman rook ik gewoon een jointje, dat is veel relaxeder, de muziek ik mooier en je doet minder idioot tegen iedereen. XTC is voor dwazen vind ik. Maar als je het graag slikt mogen jullie van mij zenne
 
donderwolk zei:
Ik snap niet wat men aan XTC-pillen vind. Als sportman rook ik gewoon een jointje, dat is veel relaxeder, de muziek ik mooier en je doet minder idioot tegen iedereen. XTC is voor dwazen vind ik. Maar als je het graag slikt mogen jullie van mij zenne
van jointjes word ik helemaal paranoia , van xtc helemaal hyperactief dans dans dans :D
 
As I was saying, drugs are bad m'kay. You shouldn't do drugs. If you do them you are bad. Because drugs are bad m'kay.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

............./ :D
 
Wtf :mad: . Heb het kaartje besteld bij ticketbox en vandaag binnen gekregen.

Ik blij maar dat werd minder toen ik op het kaartje las met grote koeienletters..

CRAZYLAND - ONLY COUPLES & WOMEN..

Lekker is dat. Wordt verkopen op marktplaats denk ik (of zijn er vrouwelijke vrijwilligers :D )

Op die grafside (wat een prutnavigatie op die site) van hun staat dit ook nergens.
 
Zo heel streng zijn ze niet bij de ingang met koppels... Tenzij je met een groep van 4 man zonder meid bent.

2 mannen komen nog wel binnen hoor.

Tenzij je een verotte kop hebt, dan niet :D
 
Emile zei:
Wtf :mad: . Heb het kaartje besteld bij ticketbox en vandaag binnen gekregen.

Ik blij maar dat werd minder toen ik op het kaartje las met grote koeienletters..

CRAZYLAND - ONLY COUPLES & WOMEN..

Lekker is dat. Wordt verkopen op marktplaats denk ik (of zijn er vrouwelijke vrijwilligers :D )

Op die grafside (wat een prutnavigatie op die site) van hun staat dit ook nergens.

Die site van ze is niet geupdate, echt zonde, maar er moet toch wel een vrouwelijke vrijwilliger zijn toch?
Op ticketbox staat het wel vermeld. Het is een maatregel die pas voor de eerste keer ingaat bij Crazyland, zo bleek ook uit een nieuwsbrief.
Teveel overlast van irritante ventjes. Je kon het weten Emile, waarom neem je niet een vriendin mee ofzo?
 
DBC01 zei:
Die site van ze is niet geupdate, echt zonde, maar er moet toch wel een vrouwelijke vrijwilliger zijn toch?
Op ticketbox staat het wel vermeld. Het is een maatregel die pas voor de eerste keer ingaat bij Crazyland, zo bleek ook uit een nieuwsbrief.
Teveel overlast van irritante ventjes. Je kon het weten Emile, waarom neem je niet een vriendin mee ofzo?

Het stond idd op ticketbox maar eroverheen gelezen.

Ik regel wel ff iemand Desnoods gooi ik hem wel ff op marktplaats. Komt wel goed.

Ik was alleen een beetje pissed maar dat is nu over :cool:
 
Laatst bewerkt:
anders trek je toch gewoon een rok aan;)
 
inderdaad beetje lippenstift op en klaar. :D
 
Emile zei:
Het stond idd op ticketbox maar eroverheen gelezen.

Ik regel wel ff iemand Desnoods gooi ik hem wel ff op marktplaats. Komt wel goed.

Ik was alleen een beetje pissed maar dat is nu over :cool:


Niks Marktplaats. Komen!
 
DBC01 zei:
Niks Marktplaats. Komen!

Rustig maar. Ik heb waarschijnlijk al iemand geregeld.

Het eindigt op .ertje. Just kidding. Mijn zus neem ik mee.

Kan je daar ook een beetje goed parkeren? Zonder alcohol vermaak ik me ook wel en het is van rotjeknor best wel een ...eind en met de auto ben ik er zo. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Rotterdam-Zaandam is een aardig k*teind denk ik....
 
DBC01 zei:
Rotterdam-Zaandam is een aardig k*teind denk ik....

Daarom met mijn tditje ben ik er zo (49 min.). Ik lees op de site dat er ruim 750 parkeerplaatsen zijn op 50m afstand.

Die lange komt toch ook. Gezelli :cool:
 
Hemkade vindt ik niet zo'n chille locatie, te klein en niets 'explosiefs'. Doet verder niets af aan het feest opzich.
 
Hemkade vind ik niks. Als het aan mij lag was het in Utrecht georganiseerd :D
 
Geef mij maar Hemkade! Toplocatie!!!

Zijn er nog mensjes die aankomende zaterdag naar Orgasm in de Lexion gaan??
 
Back
Naar boven