Fitness Seller

Creatine en Beta alaline ?

Raymon380

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
ik zit al een tijdje aan eiwitshakes en koolhydraten, alleen ik wil een stapje verder,
ik zat te denken aan Creatine, alleen heb ik op Bodyenfitshop rond gekeken en toen kwam ik ook Beta alaline tegen, welke is veiliger en werkt beter ?
ps : ik weet wat voor stoffen er in zitten enzo maar ik wil weten welke ik zou moeten gebruiken ?

ik zit al een tijdje aan eiwitshakes en koolhydraten, alleen ik wil een stapje verder,
ik zat te denken aan Creatine, alleen heb ik op Bodyenfitshop rond gekeken en toen kwam ik ook Beta alaline tegen, welke is veiliger en werkt beter ?
ps : ik weet wat voor stoffen er in zitten enzo maar ik wil weten welke ik zou moeten gebruiken ?

:eek::eek::eek: ... je bent toch wel voorzichtig hoop ik ...

Je weet welke stoffen maar je weet niet dat creatine en beta alanine niet hetzelfde zijn?
Beide zijn samen te gebruiken, maar zoek eerst nog even op waarom je ze juist zou nemen.

Je weet welke stoffen maar je weet niet dat creatine en beta alanine niet hetzelfde zijn?
Beide zijn samen te gebruiken, maar zoek eerst nog even op waarom je ze juist zou nemen.

Dit dus.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Zijn er ook niet zoveel met deze twee producten he...

Doe je research ;)

• Topic Starter Topic Starter
:eek::eek::eek: ... je bent toch wel voorzichtig hoop ik ...

Wat dan ? :O

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Ik wil gewoon weten welke ik beter kan gebruiken,
Ps : ik wil ook een beetje rustig met geld doen, dus koop ze niet beide

Het is niet mogelijk om te zeggen welke je beter kan gebruiken, ze dienen beide een ander doel.

Ik wil spiermassa bouwen, ik ben nu aan het bulken een Ik ga rond april cuttem. Ook hoor ik fabeltjes over gevaren bij creatine, ik weet niet of het waar is maar ik wil dat risico eigenlijk niet nemen, dus alsnog mijn vraag : creatine of beta alaline ? :)

Niet zo belangrijk. Als je geld wilt besparen zou ik meer geld uitgeven aan gewone voeding. Daar ga je gewoon meer resultaat mee behalen. Ik gebruik beide producten niet. Heb weleens creatine gehad maar merkte zelf geen verschil met of zonder crea. Moment dat ik voeding beter had ging ik pas echt verschil merken in je progressie.

Goed samen te gebruiken maar wat hierboven al gezegd wordt, goed eten.
Ik heb beiden geprobeerd maar merk er geen drol van, ik merk meer van goede voeding en hard werken.

Maar het is aan een ieder om te beslissen natuurlijk.

Zou ze beide pakken, hebben beide een andere werking :) Wel lekker om te combineren!
Heb ze zelf ook beide van B&F huismerk altijd. De beta lekker voor de training nemen.

okee bedankt jongens, ik heb het er met mijn personal trainer over gehad en hij zei dat ik het nog niet nodig had.
ik eet goed en groei ook nog wel zei hij, gebruik het pas wanneer je een punt hebt bereikt dat je niet meer verder komt ( plateau)

Goeie trainer, als je niet verder komt creatine en co pakken want dan gaat het vanzelf beter. Heeft ie die wijsheid uit een pak Cruesli van de Lidl ?

Terug
Naar boven