AndroidHealthClinic

Creatine en cafeïne

thacapo

Novice
Waardering
0
Ik gebruik sinds 3 week creatine maar drink ook zo'n 3 - 4 koppen koffie per dag, nu heb ik gehoord dat die combinatie tussen creatine en cafeïne niet goed/slecht is.

Nu is mijn vraag: Weet iemand of dit waar is, of is dit gelul??

Het is wel te combineren, sommige supplementen bevatten namelijk ook beide stoffen.
Kijk maar naar producten zoals BSN NO-Xplode.

Ik gebruik sinds 3 week creatine maar drink ook zo'n 3 - 4 koppen koffie per dag, nu heb ik gehoord dat die combinatie tussen creatine en cafeïne niet goed/slecht is.

Nu is mijn vraag: Weet iemand of dit waar is, of is dit gelul??

ik ga morgen beginnen met creatine, heb idd ook gelezen dat creatine en cafeine samen slecht is maar heb ook gelzen dat t alleen geld 10-15 min voor en na inname van de creatine.

maar voor de rest al vooruitgang geboek met de creatine?

ben benieuwt

• Topic Starter Topic Starter
He Jawat2007,

ik merk heel goed dat ik in kracht ben toegenomen en ik ben iets in gewicht aangekomen, dus bij mij werkt het redelijk goed!! Ben iig wel tevreden, wil alleen wel iets meer massa..

Ik doe het gewoon zo als je het veilig wilt stellen, ik neem het 's ochtends nuchter 15mins voor het eten in met whey en dextro. Dan rond de middag begin ik pas koffie, cola, ... (cafeïne) te drinken, tege dan is al de creatine al opgenomen.

Terug
Naar boven