MuscleMeat

creatine en creapure creatine

Ano_9247

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m78
Hallo,

Even een kort vraagje.

IK gebruik nu 4 weken monohydraat creatine van de hema (hema?) ja de hema. maar nu heb ik een potje creapure creatine gekocht bij B&F.

mijn vraag is:

- maakt het uit dat ik nu 4 weken creatine van de Hema heb gebruikt en vanaf morgen creapure creatine gebruik van B&F?

- moet ik weer opladen? of hoeft dat niet

de reden dat ik creapure heb gekocht is, omdat de creatine van de hema niet goed werkte. ik merkte er vrijwel niks van. een aangezien creapure nu werkaanbieding was acht ik, misschien maar even proberen.

Alvast bedankt!

Nog nooit van gehoord, crea van de Hema.. Maar als je 5 gram per dag neemt kan je geloof ik gewoon het hele jaar door nemen. Al staat me wel iets bij dat je het ook 6 weken kan nemen, en dan 4 weken rust.. Correct me if i'm wrong.

Het maakt trouwens niet uit dat je eerst crea van de hema gebruikt en dan nu creapure.

at+first+i+wuz+liek+an+den+i+lol%27d.jpg

Hallo,

Even een kort vraagje.

IK gebruik nu 4 weken monohydraat creatine van de hema (hema?) ja de hema. maar nu heb ik een potje creapure creatine gekocht bij B&F.

mijn vraag is:

- maakt het uit dat ik nu 4 weken creatine van de Hema heb gebruikt en vanaf morgen creapure creatine gebruik van B&F?

- moet ik weer opladen? of hoeft dat niet

de reden dat ik creapure heb gekocht is, omdat de creatine van de hema niet goed werkte. ik merkte er vrijwel niks van. een aangezien creapure nu werkaanbieding was acht ik, misschien maar even proberen.

Alvast bedankt!

Sowieso is Creapure de beste en meeste zuivere creatine momenteel verkrijgbaar. Nee opladen hoeft niet gewoon doorgaan :)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 23:42 ----------

Hahahah die is mooi :D :D Waar haal je echt zulke plaatjes vandaan...

Het internet.

Terug
Naar boven