MuscleMeat

Creatine en fatburner. Lopen ze elkaar in de weg?

stillbuilding

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Nou ja, de titel zegt het al. Hierover heb ik verschillende dingen gelezen maar ben er nog steeds niet uit. De 1 doet het juist wel en de ander niet. Crea houdt water vast en een fatburner probeert het juist weg te spele blablabla.

En aangezien de producenten niet altijd de betrouwbaarste bronnen zijn...

Maar waar het op neer komt is: wat vinden jullie hiervan?

Gr,
..

Ps: zou wel relax zijn als je jou mening kan onderbouwen.

Heb een tijd terug ook een post geplaatst ivm de combinatie Redline en Crea, maar toen ook geen reactie gekregen. Ik vroeg me juist hetzelfde af, of deze 2 elkaar niet zouden tegenwerken. Tja, blijkbaar is er niemand die hier iets zinnigs kan op antwoorden. grtz

Nee :)

Ik zou zelf wel een paar uur tijd laten tussen je fatburner en je creatine, In de meeste fatburners zit caffeine, en er zijn onderzoeken die aangeven dat creatine en caffeine niet gecombineerd mogen worden, echter er zijn minstens net zo veel onderzoeken die dit weer tegenspreken. Om zeker te zijn gewoon een paar uur tussen je fatburner en creatine inname houden.

Creatine houd water vast in de spiercel niet perse onderhuids, zeker (nieuwere) creatine soorten zoals CEE en Kre-Alkalyn niet.

Als je in de avond traint, zou je bij het opstaan en in de na middag je fatburner kunnen nemen, en voor en/of na de training je creatine.

Terug
Naar boven