Fitness Seller

creatine ethyl ester

super spulletje echt alleen maar voordelen:
ik had met creatine mono veel last van puisten dat heb ik met deze helemaal niet, het werkt veel beter, je houdt niet zoveel vocht vast, en als je stopt heb je geen grote terugval maar misschien dat dat bij iedereen anders is.

• Topic Starter Topic Starter
thx, dat klinkt leuk:D

Koop het in grote hoeveelheden en gelijk een doos capsules erbij. Of je kan natuurlijk voor-gecapte CEE kopen. Het is namelijk net accuzuur.

was het bij jullie ook zo brokkelig spul?

swole v3 is ook net uit. Zal nog beter werken..

Ik heb 1 kilo gehaald bij 1fast400, 30 dollar :D

Anyways goed spul, minder waterretentie dan bij monohydraat, je hebt ook minder nodig, sommigen nemen maar 2-3 gram per dag. Het is wel heel smerig, ik los het op in 100 ml sinaasappelsap en dan in 1 keer doorslikken ;-)

ik gebruik nu revenge v2 van revolutions met creatine ethyl ester malaat en ik moet zeggen dat je er inderdaad veel kracht van krijgt en geen vocht mee vasthoud, en je hoeft ook niet op te laden...

Ja, die ga ik binnenkort aan de test onderwerpen, Yzord. Laat het jullie nog weten!

intressant

en al ervaringen?

Ik ken iemand die het gebruikt. Resultaten worden zondag op het NK geshowed :)

Plaats hier dan de foto's maar in, Yzord! ;)

[Link niet meer beschikbaar] hier zijn ook reviews te vinden.

Goed spul, alleen smaakt het zo bitter en verrot dat ik steeds weer effe niet goed word als ik het zuip...brrr.
Mijn vrouw snapte niet dat iets zo walgelijk kon zijn.
Dus ik zei: stop je tong maar eens in het glaasje (sap met CEE).. hahahaa..je had 'r moeten zien:eek: !
Maar ja, het werkt, dus niet zeiken, gewoon zuipen!:D

Je kan ook gewoon tabs nemen ;)

Terug
Naar boven