Fitness Seller

creatine gebruik

adriaanse

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

ik heb een vraagje, ik doe elke ochtend een theelepel creatine, maar nu is mij verteld dat ik dat niet moet doen, maar drie weken veel creatine gebruiken en dan weer een poos stoppen, omdat je tijdens het creatine gebruik afval, en dan daarna super hard groeit.
klopt hier iets van? of hoe zit het dan?

HUH ? ? ? ? ? ? Afvallen tijden creatine gebruik ? ? Daarna superhard groeien ? ?

Van wie heb je deze wijsheid ? ?

Is onzin, je lichaam kan maar een bepaald aantal gram per dag opnemen. gewoon elke dag die theelepel blijven nemen voor * 8weken en dan weer even een tijdje niet , anders word het effect ietsje minder.

teveel creatine kan idd niet, je plast het teveel gewoon uit.

Creatine is duur voor de resultaten dat je wilt berijken

kheb da horen zeggen uit de mond van mijn dokter

kheb da horen zeggen uit de mond van mijn dokter

Een doktersvisite is de dag van vandaag al duurder dan een potje crea mono.
Geloof niet meteen alles wat er verteld wordt, creatine is geen wondersupplement maar als je een responder bent zal je qua kracht en spiergroei toch wel iets meer merken dan andere supplementen.
Maw een goed supplement!

hallo,

ik heb een vraagje, ik doe elke ochtend een theelepel creatine, maar nu is mij verteld dat ik dat niet moet doen, maar drie weken veel creatine gebruiken en dan weer een poos stoppen, omdat je tijdens het creatine gebruik afval, en dan daarna super hard groeit.
klopt hier iets van? of hoe zit het dan?

hehe zegt tegen de kerel van wie je dat gehoord hebt, dat hij nog maar ewa met de legoblokjes gaat spelen!

• Topic Starter Topic Starter
oke dus s'ochtens 1 theelepel, of na het trainen ook nog een theelepel?

na trainen werkt ook altijd wel lekker mee voor je spiermassa

maar eigenlijk na 8 weken toch wel adviseren om een tijdje niet te doen,
heb je wel een hoger rendement, maar scheelt je ook weer in je creatine (gebruik / kosten)

Terug
Naar boven