XXL Nutrition

Creatine gebruik

Xbo

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik train nu al ongeveer 1 jaar en ik wil nu eens een beetje beginnen met supplementen. Daarom wilde ik eens effe creatine proberen van De Tuinen. Ik heb de creatine gekocht van precision engineered en het is in poeder vorm.

Mijn doel is eigenlijk meer vet verliesen en meer spierweefsel krijgen. Dus lagere BF%.

Maar kom je met creatine ook aan of helpt het alleen puur voor je spieren?Aankomen wil ik best wel maar ik wil geen vet aankomen.

Eiwitten heb ik genoeg in me voeding dus ik doe niet echt aan whey shakes etc.

En nog een vraag, op de verpakking staat, fase 1: 4x 5 gram per dag... en dat is voor de eerste vijf dagen, maar is dit niet een beetje veel? Want ik kom in verschillende topics tegen dat je gewoon 1x 5 gram per dag moet nemen.

Mijn stats:

Gewicht: 80Kg
Lengte: 176
BF%: ?? denk rond 17%

gewoon 10 dagen 40 grm per dag 4 x 10 grm dan 10 dagen 30 grm per dag 3 x 10 gram dan weer 10 dagen 20 gram 2 x 10 gram per dag dan nog week of 4 10 gram per dag maar dan wel 5 voor en 5 na training!! dan groeide vn creatine.:p grtzz

5g voor en 5g na is volgens mij meer dan genoeg, dat zijn in ieder geval de meest voorkomende doseringen

Terug
Naar boven