Fitness Seller

Creatine gebruik

Sozdar

Novice
Waardering
0
Dag mensen ik had een paar vraagjes over creatine die ik niet zomaar op het internet kon vinden.

ik las in een artikel dat je de eerste week helemaal opgezwollen raakte en daarna pas vorm kreeg ? is dit waar of weer onzin op het internet?

worden je spieren niet slappen of kleiner als je stopt met gebruiken van creatine? of hoelang duurt het effect ervan nog? als je het zeg maar ongeveer 2/3 maanden gebruikt.

en krijg je er veel buikvet van want ik ben zo hard bezig met het uitlaten poppen van mn buikspieren?

zoals jullie zien ben ik maar een beginner dus pls help me out xD

thnx

Het enige wat er gebeurt naast de kracht/uithoudingsvermogen verandering is dat je spieren wat meer vocht zullen vasthouden. Als je ermee stopt zal het extra vocht weer verdwijnen. Meer vet van creatine is onzin.

• Topic Starter Topic Starter
dus wat je zegt is dus dat het niet zorgt voor spieropbouw maar alleen vocht vasthoud dat weer verdwijnt als je ermee stopt. ?

weet niet hoe jij je buikspieren naar buiten wilt laten 'poppen' maar met creatine ga je dat niet bereiken;)

goeie voeding + cardio = buikspieren

dus wat je zegt is dus dat het niet zorgt voor spieropbouw maar alleen vocht vasthoud dat weer verdwijnt als je ermee stopt. ?

als creatine goed werkt kan je 2x zoveel spiermassa winnen 2x zo snel...het vocht zul je niet in de spiegel zien maar wel op de weegschaal;)
zodra je met creatine stopt zal het vocht ook verdwijnen en hou je dus de gewonnen spiermassa over...mits je goed blijft trainen natuurlijk!

ok ik denk dat ik het nu wel begrijp.
bedankt voor je snelle reactie thomasstog:thumbup:

Dag mensen ik had een paar vraagjes over creatine die ik niet zomaar op het internet kon vinden.

ik las in een artikel dat je de eerste week helemaal opgezwollen raakte en daarna pas vorm kreeg ? is dit waar of weer onzin op het internet?

worden je spieren niet slappen of kleiner als je stopt met gebruiken van creatine? of hoelang duurt het effect ervan nog? als je het zeg maar ongeveer 2/3 maanden gebruikt.

en krijg je er veel buikvet van want ik ben zo hard bezig met het uitlaten poppen van mn buikspieren?

zoals jullie zien ben ik maar een beginner dus pls help me out xD

thnx
Er is nooit bewezen dat creatine een direct anabole werking heeft. Het zorgt ervoor dat jij iets sterker wordt tijdens de explosieve inspanningen, wat je daar verder mee doet ligt aan jezelf. Als jij een rep eruit haalt die je er anders niet uithaalt dan groei je wellicht als gevolg daarvan wat beter.

Bij sommige gebruikers lijkt creatine vochtretentie te veroorzaken, ik heb daar nooit zoveel last van gehad. Daarbij is een beetje tijdelijk vocht geen enkel probleem. Zaken als acne of schadelijkheid voor de gezondheid zijn veel erger.

hhm..ok ik heb wel last van acne en zit op een kuur ervoor nu, zou ik er denk je problemen weer mee krijgen als ik creatine zou beginnen gebruiken na mn kuur ?
groetjes

Het was enkel om te vergelijken, creatine heeft geen effect op de talgklieren (acne) en is verder ook niet schadelijk.

is goed bedankt voor je post admin ^^

Terug
Naar boven