Fitness Seller

Creatine mengt niet

vraag

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Mijn creatine mengt niet met water.
Blijft altijd een dikke laag op de bodem.
Wat moet ik doen?

Dat is bij mij ook zo. Kprobeer het gewoon in een keer naar binnen te gooien en dan nog een beetje water erbij, dan is alles weg.

@TS: heb je het al met warm water gebrobeerd? ca 1dl per gram creatine.

@Wolter: Prima manier om er voor te zorgen dat een deel van de creatine niet opgenomen wordt.

Als het niet oplost een flinke slok water in je mond nemen en daar de creatine in lepelen en doorslikken, werkt perfect!

@TS: heb je het al met warm water gebrobeerd? ca 1dl per gram creatine.

@Wolter: Prima manier om er voor te zorgen dat een deel van de creatine niet opgenomen wordt.

Wordt inderdaad meer gezegd, zou je kunnen uitleggen waarom dat zo is? Lijkt mij namelijk dat het gewoon in de maag terecht komt waar het evengoed oplost in je maagzuur.

fully dissolving creatine optimizes absorption, reduces waste, may improve effects in non responders, and will reduce stomach discomfort in those who experience it with creatine.

Use Creapure (micronized recommended but not essential) creatine at 3-5g.

Creatine has a fairly poor solubility. >>>> it's well established in human digestion that compounds with poor solubility are often poorly absorbed
.

Reply van Will Brink op 1 van z'n forums.

Thanks! Al blijft het broscience natuurlijk, maar van hem durf ik wel iets aan te nemen :)

Roeren en een slok nemen, dit herhalen tot het op is.

Lauw-warm water nemen ipv koud wil ook nog wel eens wonderen verrichten.

Het maakt ook niet heel veel uit, als je roert en dan snel drinkt lost het in de maag snel op. Je hebt wel eens verschillen in de oplosbaarheid.

Terug
Naar boven