AndroidHealthClinic

creatine na een kuur

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
als je klaar bent met je kuur dan kun je toch creatine gaan gebruiken om de klap wat te verminderen hoe gaat dit ?hoe lang kun je et gebruiken? hoeveel per mg dag? wat voorn supplementen kun je et beste bij een kuur gaan gebruiken ? en na de kuur / om massa te kweken ?

ik ben ook van plan om gelijk erna creatine te gebruiken zo behoud je waarschijnlijk ook meer spiermassa.

gallie zei:
ik ben ook van plan om gelijk erna creatine te gebruiken zo behoud je waarschijnlijk ook meer spiermassa.

Dan wel laden natuurlijk anders duurt het te lang voor je spieren verzadigd zijn en is het resultaat van massa en kracht behouden niet optimaal.

Ik heb 15 gram creatine en 5 gram glutamine gebruikt ED, direct na mijn kuur. Ik werd er nog sterker van!

ik gebruik het tijdens me kuur en ook in mijn nakuur...so far so good :D

4cc

Waarom gebruiken mensen creatine na de kuur? Het werkt toch anabool en niet anti-katabool? Bovendien zijn de voordelen lager als je trainingsintensiteit lager ligt. Tijdens de kuur levert juist hele goede resultaten, alhoewel de druk op de lever groter wordt. Ik heb het zelf ook wel eens na de kuur gedaan maar als ik eerlijk ben vooral om iets over te hebben na de anabolen, clen enz. Om de training een beetje op te leuken.

Misschien tijdens en erna? Met lage doseringen? Ik gebruik (tijdens de kuur) 3-4g per training. Daar zou ik wel mee door kunnen gaan denk ik.

Creatine, zoals Swole V2... zou dit goed zijn na een kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Levrone@ zei:
Ik heb 15 gram creatine en 5 gram glutamine gebruikt ED, direct na mijn kuur. Ik werd er nog sterker van!
15gram creatine per dag heb je die verdeelt over de dag of in 1 keer?en hoelang moet je dan creatine nemen ? in et wiekend als je niet train ook creatine nemen?

Terug
Naar boven