Fitness Seller

Creatine opneembaarheid

Bluze

Cool Novice
Waardering
0
Een tijdje geleden heb ik Kre-alkalyn geprobeerd, maar niets van gemerkt. Een van m'n maten is CEE aan het proberen, maar merkt daar weer niets van. Ik mag zijn pot leegmaken van hem. Ga ik hier wel iets van merken? Ik dacht gelezen te hebben dat Kre-alkalyn de beste opneembaarheid heeft. Dus als ik daar niks van merk, dan merk ik van CEE toch ook niks. Of is dat maar een fabeltje?

Er zijn mensen die helemaal niet reageren op creatine. Wat je wel in ogenschouw moet nemen is dat je er natuurlijk ook niet heel veel van kunt verwachten. Hoog uit een steuntje in de rug. Het zit hem vaak ook een beetje tussen de oren. Het placebo effect, denk je dat het werkt dan werkt het ook, start je al met vooroordelen dan moet het al wel heel goed zijn wil je deze bijstellen

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat er een placebo effect is. Maar buiten dat, kunnen mensen die niet reageren op Kre-alkalyn, wel ineens reageren op CEE? En mocht je nu niet reageren op creatine, kan dit dan na x jaar weer anders zijn?

Probeer het is in combinatie met glutamine.. Dan moet het werken. Ik ben van creatine in combinatie met glutamine 4,5 kilo in een maand tijd aangekomen.

Ik merk van van enkel creatine producten zoals mono en green magnitude helemaal niks terwijl ik erg goed ga op sizeon. Nu heeft sizeon ook allerlei ander spul erin zitten en kan het ook zijn dat 1 van die ingrediënten me een boost geeft.

• Topic Starter Topic Starter
Smoothe: Heb je ook geprobeerd zonder glutamine?

Crea

Jah heb ik ook gedaan, toen was het effect minimaal. Gebruik het liefst de producten Creatine Monohydraat en het Glutamine Plus Transportsysteem Matrix, of Vanadyl. Of nog goedkoper koop wat Dextrose (Dextro Energie), vruchtensuiker en zelfs limonadesiroop voldoet uitstekend. Hierdoor is de opname van creatine veel en veel beter.

Suc6

Terug
Naar boven