AndroidHealthClinic

creatine, snelle vraag.

yakult

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
hee ik ben vanplan over een jaar (mischien 2) creatine te proberen maar ben nu alvast een beetje aan het inlezen enzo.
eigenlijk wil ik graag bevestiging op deze vraag:
wanneer je creatine neemt,neem je vocht op. een kuur van een maand zou je moeten merken in gewicht, wat mij dus deel spiermassa en veel vocht lijkt. maar wanneer je na een maand stop duurt het een poos (4week?) totdat al het vocht weg is, maar blijft alle gewonnen spiermassa dan ook? dus dat het duidelijk zichtbaar verschil is tussen voor en na wanneer je weer droog bent?
sommige mensen zeggen ook dat je dikker lijkt, je hoofd bijvoorbeeld, is dit erg zichtbaar?

creatine is een supplement, met supplementen kuur je niet. Dat doe je met anabole steroïden.
Creatine slaat vocht op in je spiermassa waardoor ze groter lijken, en het zorgt ervoor dat je spieren minder snel uitgeput raken door het trainen.
Als je creatine een maand zou nemen, niet trainen, en dan weer stopt heb je uiteindelijk nul komma nul spier massa erbij getraind.

De enige manier waarop creatine helpt met het winnen van 'echte' spiermassa is dat het je een beetje sterker maakt en dat je spieren iets langer door kunnen gaan met het maken van reps.

• Topic Starter Topic Starter
creatine is een supplement, met supplementen kuur je niet. Dat doe je met anabole steroïden.
Creatine slaat vocht op in je spiermassa waardoor ze groter lijken, en het zorgt ervoor dat je spieren minder snel uitgeput raken door het trainen.
Als je creatine een maand zou nemen, niet trainen, en dan weer stopt heb je uiteindelijk nul komma nul spier massa erbij getraind.

De enige manier waarop creatine helpt met het winnen van 'echte' spiermassa is dat het je een beetje sterker maakt en dat je spieren iets langer door kunnen gaan met het maken van reps.

ik blijf hoe dan ook trainen ook met crea.
dus stel je neemt een maand crea en traint op een goed split schema, vervolgens stop je met crea maar blijft even hard trainen.
heb je dan zichtbaar vooruitgang ook wanneer al het vocht weg is? of moet je het dus echt altijd blijven nemen en niet kuren zoals wat je net zei?
trouwens waar moet ik aan denken als je het hebt over de omvang van je spieren met vocht in vergelijking zonder?

Halve kilo crea kost geen drol en je kan het jaren gebruiken zonder zorgen. 2g/dag behaal je wel de kracht gains maar zet je weinig tot geen vocht aan (ook geen vochtkop dus, wat bij sommige mensen voor komt)

voor de rest tik je maar 5 letters in op google, over het meest bekende supplement in de bb wereld..

• Topic Starter Topic Starter
Halve kilo crea kost geen drol en je kan het jaren gebruiken zonder zorgen. 2g/dag behaal je wel de kracht gains maar zet je weinig tot geen vocht aan (ook geen vochtkop dus, wat bij sommige mensen voor komt)

voor de rest tik je maar 5 letters in op google, over het meest bekende supplement in de bb wereld..
ja ik zal even verder zoeken maar wou graag even iemand die deze vragen bevestigd. bedankt! ik zal verder zoeken.

Het is al gezegd geweest, creatine op zich zal niets doen, toch niet in de zin van anabolen. Als je er goed op reageert dan za je een marginaal iets sterker zijn. Het is de verhoging van intensiteit dankzij de creatine die je extra spiermassa kan opleveren. Sowieso, je klinkt als een beginner. Als je met je huidige voeding, training en rust niet op systematische wijze gains weet te maken zal creatine enkel je portefeuille lichter maken, dus zorg eerst dat je die drie factoren op orde hebt.

Terug
Naar boven