AndroidHealthClinic

Creatine vraag #4684684

Ijzerknauwer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hoi allen,

Een zoveelste vraag over creatine met liefst een kort antwoord.

Ik weet dat 'pauzes' achterhaald zijn, maar - geen idee waarom - ik pas ze nog steeds toe.
Ik ben nu 3 weken af de creatine en wacht tot mijn creatinewaarden in mijn lichaam opnieuw normaal zijn uit zichzelf. Zou het kwaad kunnen dat ik dit proces nu stop, en opnieuw creatine ga nemen?

Of past je lichaam je aan..

het is een fabel dat je lichaam stopt met het maken van creatine als je lang creatine supplementeert. Ik gebruik creatine gedurende mijn hele bulk +-6 maanden en ga pas in mijn cut ervanaf. kortom, je kan gewoon weer supplementeren.

• Topic Starter Topic Starter
het is een fabel dat je lichaam stopt met het maken van creatine als je lang creatine supplementeert. Ik gebruik creatine gedurende mijn hele bulk +-6 maanden en ga pas in mijn cut ervanaf. kortom, je kan gewoon weer supplementeren.

thx brooooooooooo

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

ik pak momenteel ook magnesium ivm met zware dagen op school (sportrichting). Ik had last van krampen e.d. in mijn benen. Is die super effectiviteit met creatine inderdaad waar? of is dit ook een mythe.

JUIST advies gewoon nemen, kan geen enkel kwaad

JUIST advies gewoon nemen, kan geen enkel kwaad

Oki, en combinatie met magnesium? (post boven je)

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

L-carnitine magnesium om precies te zijn :p 'defatyl plus'

ingedrienten: L-carnitine L-tartraat, mangesiumcritraat

sorry, had ik niet gezien. Kan er verder ook weinig over vinden. alleen over Creatine Magnesium Chelate.

Maakt niet uit, bedankt dat je er moeite insteekt :p

& jep metoo... maar chemie was niet echt mijn beste vak waardoor ik ook na verdere research niet veel wijzer werd :')

Terug
Naar boven