AndroidHealthClinic

Creatine, welke is/werkt 't beste???

Reneetje81

Novice
Waardering
0
Ik ben nu al een paar maanden bezig met een fatburner. Ik heb mijn vetpercentage en gewicht al flink omlaag gebracht. Ik woog 92kg(vetpercentage 22%). Op dit moment weeg ik 83,5kg(vetpercentage 14%). Ik heb nog een week of 3 aan trainen te gaan. Dan heb ik mijn kuur ook af.

Ik wil heel graag nu mezelfg gaan aftrainen. Vooral richten op de krachttoename, maar spiergroei dat komt er natuurlijk ook bij kijken. Om mijn trainen te ondersteunen wil ik graag creatine gaan gebruiken gedurende mijn nieuwe schema van circa 8 weken.

Welke raden jullie aan?? Welke zorgt ervoor dat je het minst vocht vasthoudt (nitrocrea??)?? Kunnen jullie me wat adviezen hierin geven. Zou het erg op prijsstellen. Alvast bedankt!

Groetjes

Ik zou je Swole V3 aanraden. Ben ik op dit moment mee bezig en heb een paar kilotjes gepakt. Meestal voel ik creatine niet geweldig werken, maar stiekem helpt het toch!

Wat ook een goede optie is, is CEE.
In beide gevallen hou je geen vocht vast.

Succes ermee.

ik zou eerst mono nemen, als die werkt is het mooi maar kan zijn dat je er niets van merkt dan kun je altijd een cee proberen

Ik heb een vraag over Creatine!, Als je het potje open maakt hoelang is het dan nog houdbaar?

Ja, als je het gewoon normaal bewaart met altijd de deksel erop???

• Topic Starter Topic Starter
maar niemand nog gedachten erover?????????is een maand gebruiken te kort??? Wil namelijk niet teveel groeien. Ik wil me echt focussen op aftrainen en kracht ipv massa

mijn favo's blijven

- x-pand
- swole
- revenge

je moet zelf een beetje zoeken wat voor jou goed werkt, in't begin ging ik prima op gewone mono

teveel groeien zou ik me geen zorgen over maken hoor ;)

te veel groeien. LOL

gewone mono crea werkte bij mij toen ik het de 1ste x gebruikte erg goed... maar je houdt vocht vast. ik ben nu erg tevreden over cellmass. is een ceem product. houdt geen vocht vast. werkt best..

Terug
Naar boven