Fitness Seller

Creatine

wann3s

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben een beginneling en heb redelijk wat opgezocht over supplementen, maar toch blijft het moeilijk om tussen al die merken te kiezen.
Hier heb ik creatinecapsulles gevonden bij lef.org maar in een topic hier heb ik gelezen dat vloeibaar geen nut heeft.
Nu is mijn vraag of deze capsulles vloeibaar zijn binnenin?

zal wel gewoon droge stof zijn..

• Topic Starter Topic Starter
hey bedankt,
ik heb gezien dat op jou site ook heel goeie producten staan.
denk dat ik nu bij jullie ga bestellen;)

Hallo, ik ben een beginneling en heb redelijk wat opgezocht over supplementen, maar toch blijft het moeilijk om tussen al die merken te kiezen.
Hier heb ik creatinecapsulles gevonden bij lef.org maar in een topic hier heb ik gelezen dat vloeibaar geen nut heeft.
Nu is mijn vraag of deze capsulles vloeibaar zijn binnenin?

Kan ik dit nou zien als een typisch geval van iemand die net is begonnen met trainen en hoorde dat Creatine je een magische boost zou geven waardoor je in 1 maand groot bent?

Nee natuurlijk niet, geloof niet in fabeltjes, maar het helpt toch voor die extra reps? Die denk ik toch wel het verschil maken.

Nee natuurlijk niet, geloof niet in fabeltjes, maar het helpt toch voor die extra reps? Die denk ik toch wel het verschil maken.

Lees de Stickies in dit "Supplementen" gedeelte eerst eens door dan!

Want je lichaam neemt ook creatine op in voedsel (bijv. biefstuk) maar ten eerste:

Supplementen zijn een soort hulpmiddelen, en je moet het niet zien als een wondermiddel dat je meteen die extra spiermassa geeft en wat meteen voor meer kracht zorgt maar als een aanvulling op je voedingschema.

Zorg dus eerst voor een goed trainingsschema, dan voor een goed voedingschema(zie de Stickies in Voeding en voor voorbeelden zie Voedingschema) en houdt dat voedingsschemahet eerste half jaar minimaal aan zonder supplementen. Daarna kun je gaan kijken voor supplementen die je net dat beetje extra kunnen geven. Maar houdt er ook rekening mee dat Creatine door de één beter wordt opgenomen dan de ander, dus het kan zijn dat het bij jouw helemaal niet helpt, en bij een ander wel. Dus de één heeft er wel baat bij en de ander niet.

Dennis

P.S. Je trainingschema moet je natuurlijk wel in tussen tijd veranderen om gewenning te voorkomen! En als hetzelfde eten je de strot uit komt op een gegeven moment dan kun je dat natuurlijk ook aanpassen!

@dennisma: bedankt voor al je informatie, maar het meeste wist ik al, ik heb echt al zo veel mogelijk geïnformeerd voor ik ga beginnen. Maar alle tips zijn welkom;)

@XXL: zal ik zeker eens proberen. Ik ben van plan om de Whey Protein, de creatine en de visolie te bestellen en dan zie ik wel wat het geeft.

Terug
Naar boven