XXL Nutrition

Creatine

DenGiles

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal, ben dus 17 jaar, heb wel al wat fitness ervaring maar neit dat ik al jaren fitness, ik zou voor creatine willen gaan, maar ik zoek iets puurs?waar niet te veel rommel in zit waar je maag klachten vn krijgt en dergelijken...maar toch wel deftige resultaten, iemand dat iets om aan te raden heeft?

Alvast bedankt;) greetz:cool:

creatinemonohydraat!

Puurder kan niet

• Topic Starter Topic Starter
en is dit poeder? en waar eventueel verkrijgbaar? greetz

dit is poeder ja . bij een supplementen shop of winkel van de tuinen . maar maagklachten krijgen sommige mensen ook van monohydrate. gewoon proberen

allright:) dus buiten eventuelen maagklachten zit ik juist met wat water in de spieren heb ik gelezen.
Zal het zeker uitproberen:)want ik zit met nog wat vet, dus liever geen whey proteine waar je alleen maar vn bijkomt :s greetz

Creatine Ethyl Ester - Kre Alkalyn is de zuiverste vorm van creatine. Die houdt geen vocht vast, alles wat je ermee wint blijft. In tegenstelling tot monohydraat.

allright:) dus buiten eventuelen maagklachten zit ik juist met wat water in de spieren heb ik gelezen.
Zal het zeker uitproberen:)want ik zit met nog wat vet, dus liever geen whey proteine waar je alleen maar vn bijkomt :s greetz

van whey word je niet vetter hoor. je word vet door je totaalvoeding en niet van eiwitten. in het ergste geval zou je er spiermassa van bijkrijgen ;)

Creatine Ethyl Ester - Kre Alkalyn is de zuiverste vorm van creatine. Die houdt geen vocht vast, alles wat je ermee wint blijft. In tegenstelling tot monohydraat.

Ik zou nog eens goed de werking van creatine nakijken. :(

Welke vorm je ook neemt, het wordt in je lichaam afgebouwd tot de simpelste vorm, namenlijk gewoon creatine en creatine bind in de spiercel water (ca 1:5).
Of je nu CEE, Alkaline, enz neemt maakt wat dat aangaat niet uit. Creatine bind water in de spiercel.

Als je stopt met CEE verlies je dus net zoveel intracellulair vocht als waneer je stopt met mono of elke andere vorm.
Enige wat anders is bij de diverse vormen is of het wel/niet water buiten de cel bindt en wat dat aangaat lopen er tegenstrijdige onderzoeksresultaten.

Verders is het helemaal niet gezegd dat waneer iemand monohydraat neemt hij/zij automatisch ook water anders dan in de cel bind. Het is maar een klein percentage van de gebruikers die dit ondervind.

Creatine op zich (A-methylguanidezuur = C4H9N3O2) is het zuiverst, daarna de simpelste bindingvorm en dat is creatine monohydraat (C4H9N3O2-H2O), daarna pas esters ed.

Ik zou nog eens goed de werking van creatine nakijken. :(

Welke vorm je ook neemt, het wordt in je lichaam afgebouwd tot de simpelste vorm, namenlijk gewoon creatine en creatine bind in de spiercel water (ca 1:5).
Of je nu CEE, Alkaline, enz neemt maakt wat dat aangaat niet uit. Creatine bind water in de spiercel.

Als je stopt met CEE verlies je dus net zoveel intracellulair vocht als waneer je stopt met mono of elke andere vorm.
Enige wat anders is bij de diverse vormen is of het wel/niet water buiten de cel bindt en wat dat aangaat lopen er tegenstrijdige onderzoeksresultaten.

Verders is het helemaal niet gezegd dat waneer iemand monohydraat neemt hij/zij automatisch ook water anders dan in de cel bind. Het is maar een klein percentage van de gebruikers die dit ondervind.

Creatine op zich (A-methylguanidezuur = C4H9N3O2) is het zuiverst, daarna de simpelste bindingvorm en dat is creatine monohydraat (C4H9N3O2-H2O), daarna pas esters ed.

wat raad je mij dn aan, voor spieropbouw?

wat voor bedrag kun je er aan uitgeven dan? creatine mono heb je al voor 20 euro voor 500 gram

Beginn gewoon met monohydraat. Is bewezen werkzaam (in meer of mindere mate) voor 70% van de gebruikers. Als dit niet aanslaat kan je altijd nog voor een andere variant kiezen.
héhé tnx mate:D kheb dit gekocht=creatine vn performence (monohydraat)
staatz op 5x5 gr nemen verspreid over de dag 10 dagen lang, daarna alleen ng 10gr voor de fitness
dit zal wel het beste zijn neem ik aan? en met wat neem ik het het beste in? grtz (poeder)

je stelt wel erg simpele vragen allemaal. Doe zelf ook eens wat moeite he.
Je kunt het in water of vruchtensap gooien

daarom zou je juist moeten lezen ipv je het allemaal laten voorkauwen.

Terug
Naar boven