AndroidHealthClinic

Creatine

moet je eens op de verpakking zien.

normaal is het aangeraden om 5g smorgens en 5g na de training te nemen

verder zijn de pauzes allang achterhaald en kan je gerust zonder pauzes nemen,
aan jou de keuze

Vind 10 gram nog vrij hoog eerlijk gezegd. Zou persoonlijk maar 5 gram nemen, maar dat licht ook aan je lichaamsgewicht natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe zit het met krachttoename in zo'n korte gebruiksperiode? ik zou dus in principe in 10 dagen alles kwijt zijn aan creatine.. Zie ik dan al verschil als ik gewoon 3 dagen per week door blijf trainen met een fatsoenlijk eetschema?

btw bedankt voor snelle reply :)

Maar hoe zit het met krachttoename in zo'n korte gebruiksperiode? ik zou dus in principe in 10 dagen alles kwijt zijn aan creatine.. Zie ik dan al verschil als ik gewoon 3 dagen per week door blijf trainen met een fatsoenlijk eetschema?

btw bedankt voor snelle reply :)

als je het er gratis bij gekregen hebt dan is het maar een sampel ofzo, toch ?
creatine is geen wonder middel, maar het helpt een beetje, gewoon niet op de "werking" van creatine focussen. en keihard door trainen.

verder is het jou lichaam, wij kunnen niet weten hoe jij erop reageert

Als je het snelst resultaat wilt zien met die 100 gram, zou je ouderwets kunnen laden. dus 5 dagen 20 gram per dag verdeeld over de dag.

Of 3 maanden dagen 3 gram per dag.. kan ook.

(of alles wat ertussen in zit)

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt voor de reacties, nog een paar laatste vragen over het oplossen. Waarin kan je het het beste oplossen? Moet je per gram een bepaalde hoeveelheid aanhouden, dus bv 1 gram per dl vloeistof? Ik wou eigenlijk gewoon een groot glas met Hero multivitamine drank nemen en daarin 1 theelepel oplossen, beetje roeren en klaar?

Terug
Naar boven