AndroidHealthClinic

Creatine

daaf85

Novice
Waardering
0
Hallo,

exuses als mijn vragen die ik stel al meerdere malen beantwoord zijn in andere topics.
ik denk er over na om met creatine te beginnen en heb al vele internet pagina's doorgelezen maar ik zoek nog wel een aantal antwoorden op vragen die ik heb.
de periode's waarin je creatine neemt en de periode's waarin je dat niet zou moeten doen verschillen nogal. wat is nou het beste keuze? en wat is de hoeveelheid die je per dag moet innemen en moet je dat meerdere malen per dag doen?

daarnaast heb ik nog een vraag. stel je neemt een tijd creatine en je stopt er dan mee gaat dan het resultaat wat je opgebouwd hebt weg? ik blijf dan wel gewoon door fitnessen (3 x in de week, elke training bestaand uit 1 a 2 uur).

ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vragen.

grtz daaf85

4-6 weken nemen, daarna 4-6 weken niet (die off periode hoeft eigenlijk niet)
+/- 5g/dag, 1x per dag (trainingsdag: na training, off dag: 's morgens innemen)

resultaat gaat weg. Je spieren nemen heel veel vocht op, daarna gaat dit weer weg. In die periode kan je wel zwaarder trainen, daardoor kan je dus over een plateau geraken, met als resultaat dat je na die periode wel groter zal zijn.

Ik hoop dat je wel al een tijdje traint, anders heb je dit nog niet nodig kerel... aangezien dit je eerste post is denk ik dat je nog niet zoveel ervaring hebt en je snel groot wil worden ;)
Creatine is ongevaarlijk, alleen weggesmeten geld als je nog niet zo lang traint, je hebt dit dan zeker nog niet nodig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hallo,

bedankt voor je reactie. ik fitness nu 6 maand lang 3 x in de week. dus dan kun je er beter niet mee beginnen?

grtz

Terug
Naar boven