Fitness Seller

'Criminele Antillianen hét probleem in Rotterdam'

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Schopje naar Politiek en samenleving!!

De Rotterdamse CDA-wethouder Leonard Geluk van Onderwijs en Integratie vindt dat Antilliaanse criminelen hét veiligheidsprobleem vormen in de stad. In een vandaag in de Volkskrant gepubliceerd interview stelt de wethouder dat alleen ''ongekend harde repressie'' het antwoord moet zijn op dergelijke lieden: ''Die criminelen moet het leven absoluut onmogelijk worden gemaakt. Net zoals we bij extremisten doen.''

Geluk wil de Antilliaanse criminelen heropvoeden op tuchtscholen. Hij denkt zeker 2.000 plaatsen daarvoor nodig te hebben. Volgens de wethouder schieten ouders van de criminele jongeren te kort in hun opvoedende taak. Vooral de Antillianen worden volgens hem steeds gewelddadiger en extremer, ook in hun coïtusualiteit.

De CDA'er steunt ook de opmerkingen die D66-minister Alexander Pechtold van Koninkrijksrelaties onlangs maakte. Die stelde dat de instroom van Antiliaanse jongeren zonder kansen moet worden gestopt. Geluk: ''Ze worden zonder begeleiding naar Nederland gestuurd. Er wordt gezegd: probeer het maar eens in Rotterdam.''

(bron:fok.nl)

Dit zijn wel goede maatregelen volgens mij, je moet ergens beginnen.
Ben benieuwd of het daadwerkelijk ook werkt. Ze zijn in iedergeval van de straat.

prachtig plan
ik ben ervoor
het liefst word een een herop voed school opgericht waar met keiharde hand discipline word bijgeleerd een soort militaire school

Prima plan.
Dit soort uitspraken hebben allang niks meer met vooroordelen of discriminatie te maken, maar gewoon met keiharde feiten en cijfers.
Iedereen is het gedrag van bepaalde groepen in onze samenleving langzaam maar zeker meer dan zat.
Je kunt het beter nu keihard aanpakken met dit soort methoden (is al vele jaren te laat), dan het nog jaren voort te laten sudderen totdat er een wijdverbreide voedingsbodem is onder de Nederlandse bevolking voor zeer extreme ideeen/oplossingen.

Voordat ze naar Nederland komen, zouden ze eerst een bewijs van goed gedrag moeten kunnen tonen en een reden waarom ze hier verblijven;)

Bij crimineelgedrag, het eerste vliegtuig terug en ze daar in een opvoedkamp
gewenst gedrag bijbrengen:yes: .

Klinkt als een goed plan, maar toch ben ik het er niet mee eens. De jeugdzorg is lang niet optimaal op dit moment. Dan kunen ze wel weer een of ander project op gaan starten voor die gasten, maar het lijkt mij zinvoller om de huidige jeugdzorg te verbeteren. Nu gaat er wss weer geld van jeugd en jongeren, die het hard kunnen gebruiken, terwijl ik weinig hoop heb, dat de Antilliaanse jongeren in Rotterdam opeens uit hun criminele milieu kunnen komen en blijven. Dat gaat wss van generatie op generatie en is IMHO alleen op te lossen door Antillianen, die het hier niet kunnen worden en zich misdragen, terug te sturen naar het eiland, waar ze vandaan komen. Ook al willen die ze niet meer hebben.

Laatst bewerkt:
Ik snap zoizo niet wat voor een bezwaar mensen kunnen hebben tegen het terugsturen van criminele buitenlanders.
Ik heb het dan niet over een keer met een kapot achterlicht fietsen, maar over verkrachters, mordenaars, mishandeling etc.
Als je die lui nou gewoon terugstuurt hebben de welwillende buitenlanders hier ook een veel makkelijker leven.

Sportfood.nl zei:
Ik snap zoizo niet wat voor een bezwaar mensen kunnen hebben tegen het terugsturen van criminele buitenlanders.
Ik heb het dan niet over een keer met een kapot achterlicht fietsen, maar om verkrachters, mordenaars, mishandeling etc.
Als je die lui nou gewoon terugstuurt hebben de welwillende buitenlanders hier ook een veel makkelijker leven.
Idd! Gewoon dat puntensysteem, dat ze in discotheken willen gaan invoeren, invoeren in ons hele land. Bij 3 strafpunten, word je het land uitgezet.:D

Mighty zei:
Idd! Gewoon dat puntensysteem, dat ze in discotheken willen gaan invoeren, invoeren in ons hele land. Bij 3 strafpunten, word je het land uitgezet.:D

2 x iemand verkrachten is geen probleem. Bij de 3e krijg je een serieuze waarschuwing? :p

Big'r zei:
2 x iemand verkrachten is geen probleem. Bij de 3e krijg je een serieuze waarschuwing? :p
Zoiets ja.:D Of als je 2 keer iemand hebt vermoord, moet je de derde keer vertrekken.:D

• Topic Starter Topic Starter
Probleem is dat de Antillen nog steeds onderdeel zijn van het Nederlands koninkrijk. Ze hebben een Nederlands paspoort, dus Nederlands staatsburger. Je kan ook geen Nederlanders het land uitzetten.

Bouw gewoon een muur om Scum Bag City heen en maak er een groot cellencomplex van.

van mij mag het... neem de kuip ook maar mee.. ;)

zegt een hagenees.... :rolleyes:

Ze hebben jarenlang de niet te handhaven jongeren hierheen gestuurd, dus moeten wij ze gewoon simpel retourneren ala Antillen. Kunnen ze de op de antillen de problemen niet aan omdat het gewoon een crimineel volk is dan is het mss een idee om wat van onze verdiende miljoenen richting de antillen te sluizen en er een tucht/gevangenen eiland van te maken. Werkt dat niet dan kunnen we het eiland altijd nog af laten zinken

3.2.1 hup het land uit zetten en af is het met die criminelen.Gewoon alles wat alochtoon is en niet werkt hup op de grote boot met een gat erin en hup weg is dat probleem.:fire:

big kelvin zei:
3.2.1 hup het land uit zetten en af is het met die criminelen.Gewoon alles wat alochtoon is en niet werkt hup op de grote boot met een gat erin en hup weg is dat probleem.:fire:
Briljant plan... komen ze de haven van Rotterdam nog niet uit :D

Dani zei:
Briljant plan... komen ze de haven van Rotterdam nog niet uit :D
Nee smart ass maar dan verzuipen ze wel want in het buitenland is zwemles niet verlpicht en hebben ze dus ok niet gehad en verzuipen ze dus zo kom je er toch ok van af.;)

goed plan, helaas zullen de geytenwollensokken in nederland hier wel weer een stokje voor steken.

Terug
Naar boven