MuscleMeat

Crisp Gangsters in Den Haag

:roflol: dit wordt sowieso vermakelijk!

Crisp? Zijn ze verbrand dan?

Bij de intro lijkt net of iedereen vrijgesproken is voor moord.

Idd... wtf?

En als je criminologie studeert kom je tot de conclusie dat je niet van gangs kunt praten :D .

Dat bloed lijkt me nep.
Zo'n plaats delict zal de technische recherche na sporenonderzoek niet op deze manier vrijgeven lijkt me.
En die garage met ''van de vrachtwagen gevallen spullen''
slim om zo te laten filmen :roflol:

conclusie: fail in triple kwadraat

Zie je maar politie is een grote fail.
Zij komen weg met zoveel en een brave burger irriteren ze met alles.

hahaha ffe de gangster uithange
zet zo'n mensen in een echte ghetto en ze overleven geen 24 uur
dit is gewoon zielig

hahaha ffe de gangster uithange
zet zo'n mensen in een echte ghetto en ze overleven geen 24 uur
dit is gewoon zielig

Ik heb dit gisteren idd op Tv gezien en toch vond ik het best schokkend. Sommige dingen waren best triest idd, maar met die jongens wil je toch geen ruzie. Toch best ziek dat er zulke lui in nederland bestaan en helemaal dat er een docu word uitgezonden over hen waarbij de camera er zo dicht bovenop zit.

Is dit echt jongens? Ik bedoel als dit toch echt is dan weet de justitie toch waar ze de bommen moeten gooien?

Ps wat die bolle gangster verteld over dat varkens lijken eten en dat ze alleen geen tanden eten komt uit de film snatch!

ja weet je kvind het eigelijk allemaal wat stoerdoenerij op tv
echte mensen die dit allemaal meemaken willen volgens mij niet opvallen en op tv komen
maarja dat is mijn mening

Nederland stelt geen **** voor.
Zogenaamde gangsters.

Ik ben in favelles van Rio geweest, daar gaat het er even anders aan toe. Daar praten ze niet over wapens en shit, nee.. Daar lopen 16 jarige gappies met kalashnikovs om hun nek alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Idd wat die latino met die plofkop stoer loopt te vertellen heeft hij zin voor zin van de film Snatch gestolen....

Die introductie riep ook wel vragen op:
poging tot moord: vrijgesproken
dubbele moord: vrijgesproken
doodslag: vrijgesproken
overval: vrijgesproken

Idd wat die latino met die plofkop stoer loopt te vertellen heeft hij zin voor zin van de film Snatch gestolen....

Die introductie riep ook wel vragen op:
poging tot moord: vrijgesproken
dubbele moord: vrijgesproken
doodslag: vrijgesproken
overval: vrijgesproken

ja en daarom vraag ik me dus af of dit wel echt is, ik bedoel als je een gangster bent hou je dat soort shit gewoon stil en doe je je ding. je hgaat jezelf toch niet zo op tv exposen!

ps kunnen jullie ook niet slapen..

ja en daarom vraag ik me dus af of dit wel echt is, ik bedoel als je een gangster bent hou je dat soort shit gewoon stil en doe je je ding. je hgaat jezelf toch niet zo op tv exposen!

ps kunnen jullie ook niet slapen..
Er is een verschil tussen echte gangsters, en jongentjes van de straat.

Gekke docu, ik zou daar iig geen ruzie mee willen hebben. Die gasten hebben geen geweten, en leven in een eigen wereld. Volgens mij is dit gewoon echt (alhoewel er een paar dingen wel worden overdreven denk ik).

Thug life jwz!11

Hier nog even de direct link: [Link niet meer beschikbaar]

ja weet je kvind het eigelijk allemaal wat stoerdoenerij op tv
echte mensen die dit allemaal meemaken willen volgens mij niet opvallen en op tv komen
maarja dat is mijn mening

Dan moet je het effe helemaal afkijken, zitten echt wel heftige stukken tussen.

Terug
Naar boven