XXL Nutrition

Crisp Gangsters in Den Haag

Dat bloed lijkt me nep.
Zo'n plaats delict zal de technische recherche na sporenonderzoek niet op deze manier vrijgeven lijkt me.
En die garage met ''van de vrachtwagen gevallen spullen''
slim om zo te laten filmen :roflol:

conclusie: fail in triple kwadraat

Dat dacht ik dus ook al.
Slim om in geuren en kleuren al je daden voor de camera te vertellen.

Beetje crimineel houdt wijselijk zijn bek.

Ook al is het allemaal echt. Wat dan nog?
Over 10 jaar zijn ze of dood/zwaar verslaafd/in de gevangenis/topcrimineel.

Allemaal eindstations waar een normaal mens geen behoefte aan zal hebben.
Misschien dat een manneke met een uitzichtsloos bestaan dit aantrekt, maar iemand met een beetje toekomst perspectief niet lijkt mij.

Kanonnevlees voor de echte gangsters.

In elke geval eens nagaan wie die advocaat van de jongens is...zoveel vrijspraak dat moet een goeie zijn!

Docu is al geschoten in 2007 dus ondertussen ligt de helft onder de zoden.
Had meer hiërarchie verwacht binnen zulke gangs, er was 1 baas/oprichter en daarna de soldiers. Mafia heeft het dan toch beter geregeld.
Wat ze wel goed deden was niet constant in te dure bakken rijden waardoor ze minder opvallen maar de opzichtige kledij daarintegen maakte het weer ongedaan.

dat tuig laten werken in strafkampen onbetaald en daarna executeren.

In elke geval eens nagaan wie die advocaat van de jongens is...zoveel vrijspraak dat moet een goeie zijn!

Docu is al geschoten in 2007 dus ondertussen ligt de helft onder de zoden.
Had meer hiërarchie verwacht binnen zulke gangs, er was 1 baas/oprichter en daarna de soldiers. Mafia heeft het dan toch beter geregeld.
Wat ze wel goed deden was niet constant in te dure bakken rijden waardoor ze minder opvallen maar de opzichtige kledij daarintegen maakte het weer ongedaan.

Of ze hadden geen geld meer voor benzine :o

Vond het maar een rare docu. Die jongens zijn niet echt slim. Er wordt zelfs gesproken dat ze iemand op Schiphol in hun zak hebben en de militaire politie in Suriname. Die dikke kerel wil een kilo hash en wat heroine gaan vervoeren. Die andere bolle zegt dat het geen probleem is want hij heeft goed spul.

Later laten ze ook nog wapens zien die ze tot hun beschikking hebben.

Van dit filmpje zal dankbaar gebruik gemaakt worden voor zover ze nog niet opgepakt zijn.

Die ene kerel sprak trouwens als een klein kind. Beetje zielig gaan lopen doen toen er 30(?) marokkanen voor zijn deur stonden :rolleyes:

Zo zie je maar zelfs uitschot heeft last van Marokkanen.

Idd wat die latino met die plofkop stoer loopt te vertellen heeft hij zin voor zin van de film Snatch gestolen....

Die introductie riep ook wel vragen op:
poging tot moord: vrijgesproken
dubbele moord: vrijgesproken
doodslag: vrijgesproken
overval: vrijgesproken

inderdaad ''je moet een boer te vriend houden '' aldus een boer met varkens minimaal tien en een week niet voeren was wat hij zij ze zouden het lijk dan in een keer opeten
dit was dus regelrecht uit een film gekaapt die ik had gezien hahahaha:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ja weet je kvind het eigelijk allemaal wat stoerdoenerij op tv
echte mensen die dit allemaal meemaken willen volgens mij niet opvallen en op tv komen
maarja dat is mijn mening

+1

de echte zware jongens doen dit soort dingen op de achtergrond, scheppen er niet over op, en al helemaal niet op tv..
Stictly business;)

Wat een hersenloze tuig. Ze hebebn volgens mij teveel MTV gekeken

Nekschot
+1

Dit krijg je nou als je teveel MTV kijkt en teveel hip hop van tegenwoordig luisterd.

Thug Life!

Deporteren naar Siberië. :thumb:

Ik kende deze docu al. Je hebt er ook 1 van de Bloods op YouTube. Die hele onderwereld bestaat alleen maar uit gangs. Er lopen hier zoveel Molukse gangs, Marokkaanse gangs, Turkse Gangs, Antiliaanse gangs, Bloods, Crips etc. Italiaanse mafia, Turkse, Chinese, Japanse. Je weet niet wat er allemaal gebeurd hier. Elke overval van een allochtoon op opsporing verzocht staat in samenwerking met een gang.

Het leuke is volgens mij mogen er geen blanken in de Crips zitten. Zo snel mogelijk dit filmpje naar Amerika krijgen en alles wat een blauw tshirt draagt is binnen een jaar afgeschoten.

Ik kende deze docu al. Je hebt er ook 1 van de Bloods op YouTube. Die hele onderwereld bestaat alleen maar uit gangs. Er lopen hier zoveel Molukse gangs, Marokkaanse gangs, Turkse Gangs, Antiliaanse gangs, Bloods, Crips etc. Italiaanse mafia, Turkse, Chinese, Japanse. Je weet niet wat er allemaal gebeurd hier. Elke overval van een allochtoon op opsporing verzocht staat in samenwerking met een gang.

Het leuke is volgens mij mogen er geen blanken in de Crips zitten. Zo snel mogelijk dit filmpje naar Amerika krijgen en alles wat een blauw tshirt draagt is binnen een jaar afgeschoten.

Zo'n gang en de mafia is toch niet hetzelfde hoor. :roflol:

geen reactie waardig.

Terug
Naar boven