AndroidHealthClinic

Cs:go

hoxyz

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
18.834
Zijn er hier mensen die csgo items hebben en het niet meer spelen? Stuur even je invetory door en misschien wil ik wel wat items over nemen ($)

ik ben sinds kort weer fanatiek aan het spelen :) als mensen nog van hun skins af moeten :P ik heb voor 5 euro aan skins gekocht maar is allemaal ruk dus... Ben overigens wel rank: legendary eagle dus als je ene keer wilt knallen :)

• Topic Starter Topic Starter
gold nova master,niet hoog omdat ik niet wil solo quen. Maar samen met mensen is het wel leuk. voeg me. zoek even hoxyz in steam op en add me

Iemand?

Ik heb heeel veel items dus voeg me maar toe en kijk maar.

Ik heb wel 2 hele mooie 3 cent skins die je mag hebben

Csgo items the f**k is this met b kun je m4 kopen als ct en ak als terro

zijn er ook nog mensen actief op csgo lounge?

Waar hebben jullie het over hier

Brg.* ben ik :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

toen ik me op die site registreerde werd ik meteen toegevoegd door 3 bezems die me wouden oplichten, een van hun was redelijk origineel hij gaf een "waardebon" van 55 dollar die ik kon inruilen voor skins.
ik wist al meteen dat hun oplichters waren maar ik was benieuwd met wat voor scam ze zouden komen.

toen ik me op die site registreerde werd ik meteen toegevoegd door 3 bezems die me wouden oplichten, een van hun was redelijk origineel hij gaf een "waardebon" van 55 dollar die ik kon inruilen voor skins.
ik wist al meteen dat hun oplichters waren maar ik was benieuwd met wat voor scam ze zouden komen.

Iemand had een Factory new item te koop staan, ik gaf hem een trade offer. Alleen bleek het een Field tested te zijn. Waar je het verschil op die site dus niet ziet. 13eu - 3 eu

naam staat er gewoon bij hoor, en je moet nooit op onbekende offers ingaan als iemand je zomaar toevoegt en iets wil ruilen of verkopen dan moet je alarm al meteen afgaan.

naam staat er gewoon bij hoor, en je moet nooit op onbekende offers ingaan als iemand je zomaar toevoegt en iets wil ruilen of verkopen dan moet je alarm al meteen afgaan.

Ik zocht op csgo lounge naar een deagle FN. Die gozer had er een te koop( je kan alleen te koop zetten als je hem daadwerkelijk in je inventory hebt) Toen deed ik een trade offer bij hem, bleek het een FT te zijn.( dus hij had die fn er snel uit gehaald)

Terug
Naar boven