MuscleMeat

cutcycle voor de winter

xxces

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
mannen,

in de winter wil ik beginnen met een cutcycle, alleen twijfel ik elke ik zal nemen..
vandaar dat ik jullie expertise vraag em eventueel ervaring.

cycle 1,

week 1-10 250 mg test e
week 1-10 500 mg primo
misschien winstrol aan t einde
week 13-16 20 mg nolva pd

of

week 1-6 tren a 100mg eod
week 1-6 test p 100mg eod
week 8-10 nolva 20 mg pd

welke zouden jullie nemen, en waarom.
doel ik cutten, en hopelijk wat schone massa bij te komen maar zeker vast te houden.
en dieet ed zit goed, werk al 15 jaar als kok dus weet aardig wat over voeding ed..

stats nu zijn. 176cm 83 kilo en 14%

thnx

ik zou zelf een combinatie nemen zoiets

1-10- test 250 mg
1-10 primo 400 mg/600mg
11-16- test p 100 mg ed of eod
11-16 - tren a 100 mg ed of eod

en dan dikke nakuur ofc

maar ik zie nu pas je stats denk dat de kuur hierboven net te veel is voor je gewoon test en primo is zat

groeten

Cutcycle ?

met bovenstaande stats is het een schande om aan aas te denken.

Cut deep

• Topic Starter Topic Starter
Cutcycle ?

met bovenstaande stats is het een schande om aan aas te denken.

Cut deep

Zeik niet zo. Je weet mijn verleden niet. Dus als je niks zinnigs te melden hebt ga dan lekker ergens anders vervelen. Jij heb wel vaker van dit soort kansloze opmerkingen zonder dat je ook maar iets van iemand weet!!

Zeik niet zo. Je weet mijn verleden niet. Dus als je niks zinnigs te melden hebt ga dan lekker ergens anders vervelen. Jij heb wel vaker van dit soort kansloze opmerkingen zonder dat je ook maar iets van iemand weet!!

porterhouse heeft anders genoeg verstand van zaken, dus een beetje respect is wel op zijn plaats. Je vraagt iets op een forum dus moet je niet alleen positieve reacties verwachten.

mijn volgende cut kuur gaat er zo uit zien

1-8 test p
1-6 tren A
1-6 mast p

nakuur 4 weken 20 mg nolva.

wellicht is dit ook wat voor jou?

• Topic Starter Topic Starter
porterhouse heeft anders genoeg verstand van zaken, dus een beetje respect is wel op zijn plaats. Je vraagt iets op een forum dus moet je niet alleen positieve reacties verwachten.

mijn volgende cut kuur gaat er zo uit zien

1-8 test p
1-6 tren A
1-6 mast p

nakuur 4 weken 20 mg nolva.

wellicht is dit ook wat voor jou?
Ik weet dat hij er veel verstand van heeft, alleen is dat aan de reactie niet te zien. Ik volg dit forum al een tijdje.
Maar bedankt voor je reactie, ga het is goed door nemen allemaal.

mannen,

in de winter wil ik beginnen met een cutcycle, alleen twijfel ik elke ik zal nemen..
vandaar dat ik jullie expertise vraag em eventueel ervaring.

cycle 1,

week 1-10 250 mg test e
week 1-10 500 mg primo
misschien winstrol aan t einde
week 13-16 20 mg nolva pd

of

week 1-6 tren a 100mg eod
week 1-6 test p 100mg eod
week 8-10 nolva 20 mg pd

welke zouden jullie nemen, en waarom.
doel ik cutten, en hopelijk wat schone massa bij te komen maar zeker vast te houden.
en dieet ed zit goed, werk al 15 jaar als kok dus weet aardig wat over voeding ed..

stats nu zijn. 176cm 83 kilo en 14%

thnx
als je voor cycle 1 gaat,verleng dan de kuur naar 14 weken,primo heeft echt ff tijd nodig ,maar werkt ook nog laat in de kuur door,dus 14 weken
cycle 2 de tren 1 week korter dan de test,dus beter dan 8 weken test p en 7 weken tren ace,nakuur met arofixen is beter na gebruik van tren.
ben je ook kok?leuk ik ook.

Ik geloof dat jij iets vraagt hier, dan kun je deze opmerking verwachten.

oké hij is wat flauw maar ja

als je denkt hulp nodig te hebben van aas, kun je uit met 250mg Test E tijdens je cut, maar het belangrijkste aandeel is je voeding en training Kokkie.

Terug
Naar boven