XXL Nutrition

Cutkuur vraag test e

Reverz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m91
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
bbers.

Ik wil volgende maand beginnen met een cutkuur

-12 weken test e 250m/ml
-5 weken winni 50 mg (kickstart)
-4 weken nolva 20 mg

Maar ik heb 20 vials, en heb er eigenlijk maar 12 nodig!

Is het mogelijk om te frontloaden eerste paar weken, of eventueel laatste weken te verhogen naar 500mg/ml (cut naar cleanbulk)..

in b4: stuur ze maar door :P

bbers.

Ik wil volgende maand beginnen met een cutkuur

-12 weken test e 250m/ml
-5 weken winni 50 mg (kickstart)
-4 weken nolva 20 mg

Maar ik heb 20 vials, en heb er eigenlijk maar 12 nodig!

Is het mogelijk om te frontloaden eerste paar weken, of eventueel laatste weken te verhogen naar 500mg/ml (cut naar cleanbulk)..

in b4: stuur ze maar door :P

Overweeg ook provi en hcg tijdens je kuur. Frontload met 250 test e/week heeft niet heel veel nut imo, anders prik je de eerste week ca. 600mg en daarna weer verder op 250.

Cut naar cleabulk kan heel goed. Daar heb je opzich genoeg aan 250 test e per week + 50 winny/dag. Je moet dan gewoon hard trainen bijna dagelijks cario doen ca. 30min per keer en zeer strak dieet volgen. Als je het goed doet heb je vrijwel geen spierverlies en kun je de eerste 5 weken flink dalen in bf%. Wellicht met ECA er nog bij.
Na die 5 weken cut kun je de test verhogen naar 500/week en mondjes maat meer gaan eten en langzaam minder cardio meer kracht gaan pakken. Cleanbulk is ook beter te doen met een lager vp.
Ik zou eventueel wel overwegen om de kuur iets langer door te trekken.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 12:27 ----------

Ps. Wat zijn je stats nu en kuur verleden etc..?

• Topic Starter Topic Starter
Heb 2x test 500 mg + winstrol gepakt.
HCG pak ik er niet bij..
En Provi daadwerkelijk nodig op 250mg. Ookal als ik winni pak

Cardio wordt hitt na KT, 5x per week.. Dieet is in orde. Ben nu aan het afbouwen van 3800kcal naar 3200kcal.. En onderste rand wordt 2800kcal..

Sta nu op 190cm 100kg 14%, wil naar de 100kg, 8% of lager

Ga pas beginnen als ik op 12% sta..!

Idee van je is goed, als ik uiteindelijk 4/5% gedaalt ben in zeg 6 weken, dan dosis verhogen naar 500mg/ml en dan steeds kcal uppen..!! maar wel wil wel droog blijven op het einde

Terug
Naar boven