XXL Nutrition

Cutkuur

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Graag zou ik jullie mening willen weten van deze cycle:

week 1-6 test prop 100 mg eod
week 1-3 tren ace 75 mg eod
week 4-6 masteron prop 100 mg eod

nakuur met nolvadex..

Wil de volgende maand ermee beginnen maar alle reactie is welkom.
Nu vraag ik me toch iets af of ik hier kg mee kan winnen en dalen in BF,want ik had namelijk gehoord dat je niet moet verwachten dat je zwaarder kunt worden. Mijn doel is dan ook om droger eruit te komen en wat lijnen te zien. Mijn voeding is heel belangrijk dat weet ik en daar probeer ik me ook zeker streng aan te houden. Dit is tevens mijn 2de kuur en mijn stats zijn 85 kg bij een bf van 15% en een lengte van 179cm.

Ik zat ook te denken aan test tren combi maar dat vind ik te lang kuren en moeilijker te herstellen, vandaar ik aan de korte esthers zat te denken. En het is ook veel zwaarder natuurlijk..

greetss

Combi is lekker. vvm pakken is mogelijk maar zal niet veel zijn. Doel hierbij is om droger te worden. Vvm aanzetten komt later in een bulkkuur.

Succes met je kuur!

Ik vind het niet goede kuur, als je het echt goed wilt doen pak ze alle drie week 1-6 dat is veel beter.

wat is daar beter aan dan volgens jou?

Kijk ik hou niet van halve werk en je kuur is maar half.

Je pakt tren maar 3 weken en dat is na mijn mening veelste kort ook al is het korte esther.
Mast pak je van af week 4-6 hoe krom wil je het nog hebben.

Eenigste wat je wel goed doet is test week 1-6

Asl je alle drie week 1-6 zou pakken zou je er super op gaan, wanneer aas lekker in begint te werken hou je het mee op, dat kan toch niet bro.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben.

Ik zou ook de hele mik 6 weken eod nemen, denk dat dit je dan zeker een heel leuk resultaat kan geven.

hadi lan schiet op ik ga zo slapen snel posten

• Topic Starter Topic Starter
hadi lan schiet op ik ga zo slapen snel posten

hahahaa

ik heb geen ervaring met korte esthers ahmet vandaar dat ik wil uitproberen hoe ik erop ga strax maar ik vind 3 middelen wel teveel eigenlijk om wat droger bij te lopen.

dan maar test prop,tren ace voor 6 weken en masteron eruit..

hahahaa

ik heb geen ervaring met korte esthers ahmet vandaar dat ik wil uitproberen hoe ik erop ga strax maar ik vind 3 middelen wel teveel eigenlijk om wat droger bij te lopen.

dan maar test prop,trenbolone ace voor 6 weken en masteron eruit..

kijk dat is al veel beter.

Eenigste aas waar je niet bang voor hoef te zijn korte eshters, omdat ze binnen dag of 2/3 al uitgewerkt zijn dus je bent dan ook meteen van die side's af.

Als je aan lange esthers zou gaan zitten en je krijgt en alergie ofzo dan ben je de pinuut want duurt veel langer voor dat ze uit gewerkt zijn.

succes ermee bro.( nu ga ik echt slapen).

Eenigste aas waar je niet bang voor hoef te zijn korte eshters, omdat ze binnen dag of 2/3 al uitgewerkt zijn dus je bent dan ook meteen van die side's af.

Als je aan lange esthers zou gaan zitten en je krijgt en alergie ofzo dan ben je de pinuut want duurt veel langer voor dat ze uit gewerkt zijn.

is goed dank je trouwens voor advies..

slaap lekker;)

pinuut?? haha..

verder helemaal met ahmet eens. 6 weken pakken!

Misschien T3 erbij tijdens kuur en in nakuur clenbuterol?
T3 vermindert ook tevens de sides van tren maar hoofdzaak is de vetverbrandende functie.

de pino

owja ook nog t3 en clen erbij helemaal lekker

Ik zou de test wel op 150 eod zetten, de mast eruit, 150mcg t4 gedurende heel de kuur, t4 mss op en afbouwen moet je zelf weten. Clenbuterol is niet perse nodig in de nakuur denk ik, is meer iets voor na een decakuurtje, het kan imo het hele jaar rond.

succes , ziet er goed uit :)

Ik zou de test wel op 150 eod zetten, de mast eruit, 150mcg t4 gedurende heel de kuur, t4 mss op en afbouwen moet je zelf weten. Clenbuterol is niet perse nodig in de nakuur denk ik, is meer iets voor na een decakuurtje, het kan imo het hele jaar rond.

t4 mag wel wat hoger niet? of ben ej in de war met t3? in dat geval is t weer te hoog.
zou t3 lkkr of 50mcg per dag houden en eventueel afbouwen, opbouwen is niet noodzakelijk IMO.
succes ermee

, 150mcg t4 gedurende heel de kuur, t4 mss op en afbouwen moet je zelf weten. Clenbuterol is niet perse nodig in de nakuur .

slecht advies 'coïtusb' als je bedenkt dat 150mcg t4 ongeveer de medische replacement dosering is (zie een topic van mijn over de 't4 feiten'). dus als je met thyriods aan de slag gaat, doe je t goed en niet met 150mcg t4!!!!

clen is tijdens de pct ideaal, zeker na thyriod-inname. dit om negatieve rebound te voorkomen.
verder heeft de clen anti-catabole eigenschappen, ideaal tijdens pct als je catabool bent!

het ligt iets gecompliceerder....er is ook nog zoiets als opname vermogen, die is nl niet 100%......persoonlijk vind ik 150mcg ed een mooie dosering....

Dit staat in je eigen reactie, waarom is nu 150 niet goed?
Ik vermoed dat 150 is voor iemand van 100 kg, en hij is 85, klop dit.

Terug
Naar boven