Eerste kuurtje, om te cutten.
Anavar 20mg per dag
Primobolan Depot 200mg
7 weken lang.
Is het iets of..??
Anavar 20mg per dag
Primobolan Depot 200mg
7 weken lang.
Is het iets of..??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutez zei:Eerste kuurtje, om te cutten.
Anavar 20mg per dag
Primobolan Depot 200mg
7 weken lang.
Is het iets of..??
kevinlorenzin zei:Allebei te laag gedoseert bro. en eigenlijk zou ik iets anders kiezen
week 1-12 250mg test
week 1-10 60-80mg var ED
week11-15 50mg winny eod
16-Odol nakuur
zo zou ik het doen als eerste cuttings kuurtje
Odol nakuur ? Nakuren tot je een odol krijgt?philippe_no zei:Kerel je ziet het helemaal fout!
Je moet de primo minstens op 400mg EW doseren. De var ook minstens op 40mg ED. En als ik jou was zou ik er ook een basisje test enth of wat test prop naast zetten. Dit is wel een duur kuurtje maar je zal veel van je gains behouden als je alles goed doet.
Het grote nadeel van deze kuur is wel dat je libido al volledig crasht tijdens je kuurtje als je pech hebt. maar als je de test voldoende hoog doseert zal deze dat wel voorkomen. Maar kzou dan toch minstens 250mg test EW zetten. Bij mij is dat niet voldoende maar de primo staat dan ook wel op 600mg EW.
Succes kerel
ps. primo/var is zeker niet slecht ma het kan gewoon beter. Hou ook maar rekening met kevinlorenzin z'n voorstel, want het is immers je eerste kuurtje en tegelijk ook het kuurtje waar je het meeste mee gaint dus kun je mss de test gewoon op 500mg doseren en de primo eruit laten...

Brutez zei:Eerste kuurtje, om te cutten.
Anavar 20mg per dag
Primobolan Depot 200mg
7 weken lang.
Is het iets of..??

Testo zei:Gooi dat boek maar lekker weg want 20mg anavar is misschien genoeg voor een smurf maar niet voor jou,Brutez.