XXL Nutrition

Cutkuurtje anavar/primo depot

anavar moet veel hoger imo en van die primo weet ik niet!

Allebei te laag gedoseert bro. en eigenlijk zou ik iets anders kiezen

week 1-12 250mg test
week 1-10 60-80mg var ED
week11-15 50mg winny eod
16-Odol nakuur

zo zou ik het doen als eerste cuttings kuurtje

Kerel je ziet het helemaal fout!
Je moet de primo minstens op 400mg EW doseren. De var ook minstens op 40mg ED. En als ik jou was zou ik er ook een basisje test enth of wat test prop naast zetten. Dit is wel een duur kuurtje maar je zal veel van je gains behouden als je alles goed doet.

Het grote nadeel van deze kuur is wel dat je libido al volledig crasht tijdens je kuurtje als je pech hebt. maar als je de test voldoende hoog doseert zal deze dat wel voorkomen. Maar kzou dan toch minstens 250mg test EW zetten. Bij mij is dat niet voldoende maar de primo staat dan ook wel op 600mg EW.

Succes kerel

ps. primo/var is zeker niet slecht ma het kan gewoon beter. Hou ook maar rekening met kevinlorenzin z'n voorstel, want het is immers je eerste kuurtje en tegelijk ook het kuurtje waar je het meeste mee gaint dus kun je mss de test gewoon op 500mg doseren en de primo eruit laten...

Brutez zei:
Eerste kuurtje, om te cutten.

Anavar 20mg per dag
Primobolan Depot 200mg

7 weken lang.

Is het iets of..??

Dit te laag indd

Waarom geen Winstrol only voor 6 weken op 40mg\50mg.Kom je scherper mee te staan en je pakt nog wat kilotjes.1 van de mooiste kennismakingen met a.s. in mijn ogen.

kevinlorenzin zei:
Allebei te laag gedoseert bro. en eigenlijk zou ik iets anders kiezen

week 1-12 250mg test
week 1-10 60-80mg var ED
week11-15 50mg winny eod
16-Odol nakuur

zo zou ik het doen als eerste cuttings kuurtje

??? Odol nakuur ? Nakuren tot je een odol krijgt?

hèhèhè ja zo heb ik het ook gedaan, duurde net ietsje langer als 3 weken voordat hij terug op de ochtendglorie reageerde!

en de kuur...

doe het meteen fatsoenlijk als je het toch doet!

1-8: 500mg Test E
6-10: Winstrol tabs 40mg ED

hier knal je veel beter op dan een povere 200mg primo, het is goedkoper, je libido lijd er niet onder en je pakt er MEER kilos mee

• Topic Starter Topic Starter
philippe_no zei:
Kerel je ziet het helemaal fout!
Je moet de primo minstens op 400mg EW doseren. De var ook minstens op 40mg ED. En als ik jou was zou ik er ook een basisje test enth of wat test prop naast zetten. Dit is wel een duur kuurtje maar je zal veel van je gains behouden als je alles goed doet.

Het grote nadeel van deze kuur is wel dat je libido al volledig crasht tijdens je kuurtje als je pech hebt. maar als je de test voldoende hoog doseert zal deze dat wel voorkomen. Maar kzou dan toch minstens 250mg test EW zetten. Bij mij is dat niet voldoende maar de primo staat dan ook wel op 600mg EW.

Succes kerel

ps. primo/var is zeker niet slecht ma het kan gewoon beter. Hou ook maar rekening met kevinlorenzin z'n voorstel, want het is immers je eerste kuurtje en tegelijk ook het kuurtje waar je het meeste mee gaint dus kun je mss de test gewoon op 500mg doseren en de primo eruit laten...

Kuurtje komt rechtstreeks uit Anabolics 2006. "A basic but very efficient cutting stack. this combo provides zero estrogen, and is only moderately androgenic in nature. Low side effects and solid results". dus ik zie het niet fout maar die kerel die het geschreven heeft.. ;)

Idee van mij was dat ik aan het eind van het jaar een echte (massa) kuur wil doen, 10 a 12 weken test/deca waarschijnlijk. Vandaar dat ik niet nu ook al 10 weken aan de test wil.

Daarom dacht ik voor nu aan een wat lichter en korter kuurtje. Om te cutten dus.

Heb hier al het een en ander opgezocht en vaak wordt gezegd dat de dosis best laag is. Toch vreemd dat die gast van anabolics het zo aanraad. Mag er toch vanuit gaan dat hij weet waarover hij praat..

Maar goed, meer meningen en advies is van harte welkom.. :)

zat van de week ook te bladeren,vond idd dat hij primo er laag inzet.Moest ook ff achter me flaporen krabelen.Maar die William LLewallyn heeft dacht ik toch ruimschoots zijn sporen verdient..............maar toch

yo Brutes, na mijn inziens zou het primo-var kuurtje toch gaan tegen vallen bro.

Het kuurtje wat ik hierboven heb gesteld aan je is goed, maar aangezien je van de winter gaat knallen en aangezien je doel... zou je beter in mijn ogen een winny only kunnen doen..

ten eerste van winny only, het zal niet zo zwaar onderdrukken, je zal iets meer gains behalen en over houden, en je zal door de winny er iets meer uit kunnen halen als je hem op 40-60mg per dag houd tegen over je Primo-Var kuurtje..
en daarnaast nog stukken goedkoper ;)
Yust my opinion....

I.I.G succes bro

Gooi dat boek maar lekker weg want 20mg anavar is misschien genoeg voor een smurf maar niet voor jou,Brutez.

waarom geen winny only bruutzak?

Ik zou dat hele cutten laten zitten als je toch weer een massa wil pakken in het najaar. Maar dan ook een goeie doen als eerste. Kan me wel voorstellen dat een beetje een richting wilt hebben als je nog nooit AS hebt genomen. Dat zou ik wel voor de winny gaan. Dat komt dan nog het beste in de buurt qua test ervaring.

Ik ben wel benieuwd naar je resultaten Brutez:).
Altijd leuk als een member voor het eerst aan de AS gaat:D.

Brutez zei:
Eerste kuurtje, om te cutten.

Anavar 20mg per dag
Primobolan Depot 200mg

7 weken lang.

Is het iets of..??

Dat "kuurtje" is denk net genoeg voor massa behoud tijdens je dieet..

Als je iets wilt i die trend dan zou ik primo op 400mg pakken en 250mg test e erbij..

We praten wel even van de week ;)

Is een erg leuk boek, maar de doseringen zijn erg laag.
Ook op prof niveau gaan er doseringen in die behoorlijk laag zijn.

anavar gaat pas echt lekker werken op 80mg per dag...als je het geld ervoor hebt op 100 zelfs:D

Primobolan op 200mg per week zijn hoeveelheden voor vrouwen-BB, weet ik uit ervaring van dames die het zo deden. De hoeveelheden in dat boek zijn echt aan de lage kant. Als je toch wilt scoren met je eerste kuurtje doe het dan goed en verpest het niet met een te zwak schema.

• Topic Starter Topic Starter
We gaan beginnen :D :D

Het gaat 40mg var + 400mg primo worden. 7 weken.

In december 250 test + 200 deca.

Terug
Naar boven