AndroidHealthClinic

cutten help!!!!!!!!

Hotbear

Cool Novice
Waardering
0
He bro's,

Fff ben aan het cutten maar word gek van me vetpercentage ben als een gek aan de cardio, pfff ben alleen maar aan de vlees en vis komt me ..... uit!! (zelfs bier laat ik staan)Heeft iemand wat andere tips voor me???? moet nog 6 weken en wil dan echt me vetpercentage omlaag hebben...

let me know......

Hotbear

Cardio best op nuchtere maag doen,werkt veel effectiever.
En ja voeding....doorgaans hoog in de eiwitten blijven laag in koolhydraten,en zeker zorgen voor voldoende afwisseling in het eten.Als je elke dag hetzelfde eet,ja dan wordt het idd een sleur ja.
Verder nog veel succes,doorbijten dat is de opdracht,denk eraan hard werk wordt zeker beloond!! ;-)

Hotbear zei:
He bro's,

Fff ben aan het cutten maar word gek van me vetpercentage ben als een gek aan de cardio, pfff ben alleen maar aan de vlees en vis komt me ..... uit!! (zelfs bier laat ik staan)Heeft iemand wat andere tips voor me???? moet nog 6 weken en wil dan echt me vetpercentage omlaag hebben...

let me know......

Hotbear
"zelfs bier laat ik staan" ??? is iets wat je normaal ook moet doen (uit die zin leid ik af dat je normaal veel zuipt?)

wat is er binnen 6 weken? vakantie?

post je voedingsschema eens in de daarvoor bestemde sectie, mss (waarschijnlijk) schort daar wat aan.

mvg.

Hotbear zei:
He bro's,

let me know......

Hotbear

Ik ga clen en T3 gebruiken om te cutten, dat moet een supercombo zijn om in relatief korte tijd vet kwijt te raken.

Hoeveel Cal eet je en wat zijn je stats ? (en wat waren je stats voordat je begon)

Hotbear zei:
He bro's,

let me know......

Hotbear

Waarom zet je dit in de as sectie? zou eerst ff je voedingsschema plaatsen in de voeding sectie als ik jou was

Hotbear zei:
He bro's,

let me know......

Hotbear
Tip? Volhouden.

Edit.
Ik zie dat je in mei precies dezelfde vraag stelde toen je net uit je kuur kwam. Begrijp ik hieruit goed dat je wel al aardig wat aan cycles achter de rug hebt maar nog nooit behoorlijk gedieet hebt? No offence btw.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven