AndroidHealthClinic

cutten lukt maar heel moeilijk

hefbounty

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
19%
hallo iedereen..

ik wil graag hulp bij het cutten en probeer het althans al voor 3weken, maar ik zie echt weinig verandering. hoort het zo langzaam te gaan?
De reden waarom ik het doe is omdat ik al best wel een gevormd lichaam heb want ik train nu al bijna 11 maanden.. maar de abs blijven weg onder een laagje vet best frustrerend.. ik ben 177m 75kg ongeveer 18 procent buik vet. (dacht ik) het vet zit voornamelijk alleen bij mijn buik!
Ik train 5 a 6 x per week meestal alleen kracht! anderhalf uur lang en altijd als ik begin 5 a 10minuten joggen voor ik begin..

mijn eetschema bestaat uit:

ochtend 07:00 - *3hele eieren + 1 ei alleen het eiwit. *2eetlepels havermout met melk, en een appel.

09:30 - whey perfection 1 maatschep met water + handjevol noten ongezout

12:00 - 2 sneetjes bruin brood met smeerworst/smeerkaas, 2xpeer

14:30 - whey perfection 1 maatschep met water + appel

appel en peer voor het trainen

avond eten geen rijst of aardappels meestal alleen veel groenten met kip of vis bijna 300g denk ik

voor het slapen gaan nog een zak doritos cheese en een magere kwark..

*141,32 vet,
*299,35 kolhy
*219,22 eiwit
*3265 cal krijg ik binnen volgens een telefoon app genaamd fatsecret

hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik fout/goed doe en wat ik kan verbeteren e.v.t.

mvg, arnold

Ik denk dat je te hoog zit in de kcal.

Als je al een tijdje dit schema aanhoudt en niks afvalt zou ik proberen om maximaal 500 kcal minder te eten. Als je dit doet hoef je dat joggen ook niet te doen.

Plus ik snap ook niet waarom je voor het slapen een zak doritos weg vreet en tijdens het avond eten je koolhydraten probeert te vermijden. ik weet niet wat jou logica hier achter is?