AndroidHealthClinic

cutten lukt maar heel moeilijk

hefbounty

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
19%
hallo iedereen..

ik wil graag hulp bij het cutten en probeer het althans al voor 3weken, maar ik zie echt weinig verandering. hoort het zo langzaam te gaan?
De reden waarom ik het doe is omdat ik al best wel een gevormd lichaam heb want ik train nu al bijna 11 maanden.. maar de abs blijven weg onder een laagje vet best frustrerend.. ik ben 177m 75kg ongeveer 18 procent buik vet. (dacht ik) het vet zit voornamelijk alleen bij mijn buik!
Ik train 5 a 6 x per week meestal alleen kracht! anderhalf uur lang en altijd als ik begin 5 a 10minuten joggen voor ik begin..

mijn eetschema bestaat uit:

ochtend 07:00 - *3hele eieren + 1 ei alleen het eiwit. *2eetlepels havermout met melk, en een appel.

09:30 - whey perfection 1 maatschep met water + handjevol noten ongezout

12:00 - 2 sneetjes bruin brood met smeerworst/smeerkaas, 2xpeer

14:30 - whey perfection 1 maatschep met water + appel

appel en peer voor het trainen

avond eten geen rijst of aardappels meestal alleen veel groenten met kip of vis bijna 300g denk ik

voor het slapen gaan nog een zak doritos cheese en een magere kwark..

*141,32 vet,
*299,35 kolhy
*219,22 eiwit
*3265 cal krijg ik binnen volgens een telefoon app genaamd fatsecret

hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik fout/goed doe en wat ik kan verbeteren e.v.t.

mvg, arnold

Ik denk dat je te hoog zit in de kcal.

Als je al een tijdje dit schema aanhoudt en niks afvalt zou ik proberen om maximaal 500 kcal minder te eten. Als je dit doet hoef je dat joggen ook niet te doen.

Plus ik snap ook niet waarom je voor het slapen een zak doritos weg vreet en tijdens het avond eten je koolhydraten probeert te vermijden. ik weet niet wat jou logica hier achter is?

Ik vind je voeding schema verder ook niet heel goed ofzo, je zou anders even de sticky's moeten lezen onder voedingsschema maken enzo. Daarmee krijg je een goeie basis hoe je wat moet doen.

Dat lijkt mij geen 3200 kcal

Als je niet afvalt minder eten of cardio doen als je dat niet wilt.

• Topic Starter Topic Starter
ik zie wel dat lichtjes verandering is gekomen bij mijn buik maar niet veel..

Maar op welke maaltijd en welk moment van de dag zou je die kcal verlagen?? en van dat zak doritos is onnodig dat begrijp ik ook wel! ik ben alleen eerlijk vriend..

Ik zou de kcal in name verlagen bij een stuk fruit, je eet redelijk wat fruit wat natuurlijk wel gezond is. Maar ik zou het persoonlijke houden bij 2 stukken fruit per dag. En ik zou toch echt die zak doritos skippen als dat mogelijk voor je is, je moet je afvragen wat je op de lange termijn wilt natuurlijk. Wil je later die buikspiertjes zien, dan zou je minder moeten eten en dat kan makkelijk zonder die zak chips die je wel op dat moment in de avond wilt.

Ik ben 1.85, weeg 88KG en heb een cutschema met ongeveer 2570 Kcal.
Jouw schema lijkt me dan ook overdreven hoog.

• Topic Starter Topic Starter
dus max 1 appel/peer verdeelt over heel de dag? en het is zeker wel mogelijk.. dat is meer uit verveling denk ik. ik wil nu voor de aankomende 2 maanden zichtbare abbs krijg zonder aan te spannen! xD
Daarna weer verder bulken als dat redelijk lijkt..

Zak doritos eruit en je bent er waarschijnlijk.
Daarnaast de whey shakes nog eruit laten aangezien je toch genoeg eiwitten binnenkrijgt.

*141,32 vet, -> 75 tot 100 gram is genoeg
*219,22 eiwit -> 150 tot 200 gram is genoeg
*299,35 kolhy -> Rest van je caloriebehoefte.

Er is nog genoeg ruimte voor verbetering in je schema als ik de producten zo zie (smeerkaas, smeerworst, dorito's, gezonde koolhydraten juist weglaten).

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/hulp-cutten-385676/#post9132473

Jammer dat er gelijk wordt geroepen dat hij teveel eet. Ik ken iemand van ongeveer dezelfde stats en hij komt nauwelijks aan op 4000 kcal per dag.

TS: je bent pas 3 weken bezig, op 3 weken kun je nog niet heel veel zeggen. Blijf doorgaan en weeg jezelf elke week. Als je zo'n 0,5 kg per week verliest, dan zit je goed. Verlies je minder of kom je aan, dan moet je minder eten (verlaag dan met zo'n 300 kcal als je stabiel blijft en meer als je aankomt). Kijk het dan weer aan.
Het beste is om niet al te snel vet te willen verliezen, dan verlies je ook spiermassa.

hallo iedereen..

ik wil graag hulp bij het cutten en probeer het althans al voor 3weken, maar ik zie echt weinig verandering. hoort het zo langzaam te gaan?
De reden waarom ik het doe is omdat ik al best wel een gevormd lichaam heb want ik train nu al bijna 11 maanden.. maar de abs blijven weg onder een laagje vet best frustrerend.. ik ben 177m 75kg ongeveer 18 procent buik vet. (dacht ik) het vet zit voornamelijk alleen bij mijn buik!
Ik train 5 a 6 x per week meestal alleen kracht! anderhalf uur lang en altijd als ik begin 5 a 10minuten joggen voor ik begin..

mijn eetschema bestaat uit:

ochtend 07:00 - *3hele eieren + 1 ei alleen het eiwit. *2eetlepels havermout met melk, en een appel.

09:30 - whey perfection 1 maatschep met water + handjevol noten ongezout

12:00 - 2 sneetjes bruin brood met smeerworst/smeerkaas, 2xpeer

14:30 - whey perfection 1 maatschep met water + appel

appel en peer voor het trainen

avond eten geen rijst of aardappels meestal alleen veel groenten met kip of vis bijna 300g denk ik

voor het slapen gaan nog een zak doritos cheese en een magere kwark..

*141,32 vet,
*299,35 kolhy
*219,22 eiwit
*3265 cal krijg ik binnen volgens een telefoon app genaamd fatsecret

hopelijk kan iemand mij vertellen wat ik fout/goed doe en wat ik kan verbeteren e.v.t.

mvg, arnold

Vanaf daar nam ik je niet meer serieus.

Doritos :roflol:

Terug
Naar boven