AndroidHealthClinic

cutten met of zonder efhedrine

normahellas

Cool Novice
Waardering
0
hoi mensen,
ik ga binnenkort beginnen met cutten,
maar mijn vraag is
zal ik nou efhedrine of winstrol en clen gebruiken om vet te verbranden
ik weet wel dat je met clen en winstrol droog word en spier behoud
maar met efhedrine val je wel erg snel af

groeten erdo

Op welk vet % zit je nu?

• Topic Starter Topic Starter
hoi daxie,

ik zit nu ongeveer op 22%
ik was bezig met een bulkuur maar ik werd eigenlijk nog dikker,vandaar cutten.
lengte is1.85
kg 1o1

grt

Nou noem je wel een paar dingen op die je totaal niet met elkaar kan vergelijken! heb je weleens winny of clen gehad? Weet je de werking? Het zijn dus geen hap-slik-weg-snoepjes.

lunatic zei:
Nou noem je wel een paar dingen op die je totaal niet met elkaar kan vergelijken! heb je weleens winny of clenbuterol gehad? Weet je de werking? Het zijn dus geen hap-slik-weg-snoepjes.

Amen!

Ik heb ervaring met de 3producten (ben momenteel clen aan het gebruiken).
Winstrol zou ik schrappen, is niet het product om vet gehalte te verlagen. Als je nog geen ervaring heb met dergelijke producten zou ik Efadrine aanraden en nog liever beginnen met gewone (legale) vetverbranders van bij de gymschop + aangepaste voeding and cardio. Persoonlijk vind ik clen het beste, als je de negatieve effecten erbij neemt.:shake: :beerbang: :eek!:

PS: spierverlies is er altijd bij cutten. Eiwit opname verhogen is de boodschap.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb eerder wel clenbuterol gebruikt van het merk nifi uit bulgarije,ik ben wel een paar kilotjes lichter geeworden maar voor de rest voelde ik helemaal l ik jniks,,terwijl ik dat wel bij efhedrine had..
is nou clenbuterol nou echt veel beter dan ephedrine??/

groeten erdo

Persoonlijk vind ik dat je bij 22% nog belange niet aan cutting sups moet denken..

Voeding en cardio en training moeten voldoende zijn om zeker tot 14-15% te gaan als je nogal meso bent.

normahellas zei:
hoi mensen,
ik ga binnenkort beginnen met cutten,
maar mijn vraag is
zal ik nou efhedrine of winstrol en clenbuterol gebruiken om vet te verbranden
ik weet wel dat je met clenbuterol en winstrol droog word en spier behoud
maar met efhedrine val je wel erg snel af

groeten erdo

Kun je niet gewoon met cardio en voeding aan de slag gaan?

Een prachtig resultaat heb ik verkregen met lipostabiel wordt gelijkmatig ingebracht , pijnloos en met een zeer snel resultaat kost 75€ voor een behandeling hier is het nummer 03/287.00.00
groetjes

Terug
Naar boven