Fitness Seller

Cutten op Winny

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Iemand ervaring met cutten op winny?
Vind het opzich wel interessant, omdat je bijna tot geen spiermassa inlevert.

Wou het eigelijk zonder hulpmiddelen doen, maar winny geeft toch wel een flink voordeel..
heb al, eens een winny kuurtje gepakt van 6 weken dus heb er al mee kennis gemaakt, prima bevallen , +/- 1 jaar geleden.

ben benieuwd naar jullie ervaringen om zo een afweging te maken

heb btw vorig jaar een x geprobeerd te cutten met Clen, maar hier werd ik helemaal gek van en besloot ik dus per direct mee te stoppen.

Laatst bewerkt:
Waarom geen injects?

Ken overigens wel meerdere die het doen als ze maar een paar % willen verliezen en hebben altijd wel goede resultaten.

Ja winny is zeker prima om te cutten, al zullen vele hier je wel een injectkuur aanraden. Met winny zal je zeker paar % verliezen en toch wellicht een kilotje of 2 pakken

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen injects?

Ken overigens wel meerdere die het doen als ze maar een paar % willen verliezen en hebben altijd wel goede resultaten.

Ik denk dat ik nu op 16/17% sta, en wil naar 10/11% toe.

Had de vraag, waarom geen injects? al verwacht;

Wil van me 1e inject kuur sowieso een bulk kuur maken.
voorlopig wil ik nog geen inject kuur doen, vindt ik mezelf nog niet klaar voor.
Was sowieso niet van plan om een kuur te pakken, alleen nu twijfel ik over het cut kuurtje winny.

Enige rede waarom ik twijfel om winny te pakken bij me cut is dat ik geen spiermassa inlever, maar hier twijfel ik ook nog over, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie mening.

Ik zou het eerder voor 11/12 naar 8% gebruiken, voor t laatste beetje.

Naar 10% cutten moet wel natty lukken

Ik zou het eerder voor 11/12 naar 8% gebruiken, voor t laatste beetje.

Naar 10% cutten moet wel natty lukken

In principe is cutten naar 10% geen probleem, ik was alleen geintresseerd in het feit dat je je spiermassa grotendeels behoudt.

Ik hoef ook niet onder de 10% te komen, 10/11% vindt ik prima.

Vandaar ook me nieuwschierigheid naar jullie ervaring hiermee en of het zo'n groot verschilt maakt met winny als aanvulling.

Ik vind winny niet echt een cutmiddel zoals clen bv. Sure winny maakt je droger en harder maar is slechts van tijdelijke aard door vochtverlies.

Terug
Naar boven