MuscleMeat

Cutten voor de zomer

jeroen87825

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Vetpercentage
18%
Tijd: 10 weken
Doel van 19% naar 13%

1,87cm, 93 kg.

Net 2 maanden een bulk gehad.

Mijn simpele schema,met 2x voetbaltraining + 1 wedstrijd

3x fullbody met 2x HIIT

Heb vooral moeite om een lekkere avondmaaltijd te verzinnen, en het lijkt mij dat ik meer eiwitten nodig moet hebben, maar geen idee waar ze vandaan te halen behalve nog meer tonijn..

Bijlagen

Als je meer eiwitten wilt, zal je natuurlijk ook eiwitbronnen moeten eten. Je eet maar 25 gram kipfilet per maaltijd fzo, maak daar dan 100 van. Of eet tonijn, zalm,... in de dag bij je brood of rijst.

kipfilet per 100 gram ong 22 eiwit, tonijn 25, een eitje 7, forel filet 19, runder gehakt 19, pinda's 26.. er is zat..

Voor de cut is er niks beters dan kip als eiwitbron of ei-eiwitten( eieren zonder eigeel die bevatten vet)

onzin.. zie de post boven je..

nee dat is idd wat vetter..
maar tonijn is niet vet.. forel filet niet.
ham..

nee dat is idd wat vetter..
maar tonijn is niet vet.. forel filet niet.
ham..

Dat is waar. Tonijn en forel zijn heel goed, maar ik lust geen vis:p Daarom zei ik eigenlijk vanzelf dat er niks boven kip gaat in de cut. Dat is van al het vlees het beste.

Laatst bewerkt:
dan moet ik je gelijk geven..

Ja, en bij je kip doe je dan weer wat mayonaise om aan je vetten te komen. Kun je net zo goed die rundergehakt nemen. Of een ander stuk vet vlees. Koolhydraten moet je juist laag houden.

Ja, en bij je kip doe je dan weer wat mayonaise om aan je vetten te komen. Kun je net zo goed die rundergehakt nemen. Of een ander stuk vet vlees. Koolhydraten moet je juist laag houden.

Als je net als ik 500-700 gram vlees per dag eet dan lopen die vetten wel heel hard op als je geen kip eet, maar bijvoorbeeld rundergehakt. Ik zou dan met alleen het vlees al op 65 tot 91 gram vet komen. Met kip kom ik op 15 tot 21 gram. Flink verschil natuurlijk zeker in de cut. Als je weinig vlees eet dan geef ik je helemaal gelijk. Dan kun je net zo goed vetter vlees nemen, omdat je anders misschien niet aan je vetten komt. Ik ben trouwens ook geen fan van kh-en dan heb ik liever wat meer vet.

Laatst bewerkt:
Ja, en bij je kip doe je dan weer wat mayonaise om aan je vetten te komen. Kun je net zo goed die rundergehakt nemen.

Bij voorkeur maak je je mayonaise zelf. Benodigdheden: olijfolie, eieren en een staafmixer. Zulke eigengemaakte mayo bevat betere vetten dan de vetten uit rundergehakt.

• Topic Starter Topic Starter
Zelf nog even een vraagje..

Op dit moment sta ik op 19%, maar ik kan nu ongeveer 2 weken niet trainen en cardio gaat ook wat lastiger omdat ik mijn enkelbanden gescheurd heb.

Nu wil ik vanaf 1 april mijn cut weer oppakken. Dus april en mei weer cutten richting de 13%. Dan is het juni en begint de zomer. Zelf ga ik pas eind augustus op vakantie. Wat moet je dan doen in de zomer?

Een cleanbulk met veel cardio, of juist weer iets anders. Ik zou graag wel mooi 'droog' blijven in de zomer.

Zelf nog even een vraagje..

Op dit moment sta ik op 19%, maar ik kan nu ongeveer 2 weken niet trainen en cardio gaat ook wat lastiger omdat ik mijn enkelbanden gescheurd heb.

Nu wil ik vanaf 1 april mijn cut weer oppakken. Dus april en mei weer cutten richting de 13%. Dan is het juni en begint de zomer. Zelf ga ik pas eind augustus op vakantie. Wat moet je dan doen in de zomer?

Een cleanbulk met veel cardio, of juist weer iets anders. Ik zou graag wel mooi 'droog' blijven in de zomer.

Als je rond je onderhoud blijft eten gaat je lichaam nauwelijks veranderen. Wel natuurlijk lekker door blijven trainen. En het aantal calorieën wat je verbrand door je krachttraining en cardio moet je natuurlijk bij je onderhoud optellen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven