Eduard1234
Cool Novice
- Waardering
- 0
GEWICHT = 77.7kg x 13,8 = 1072,26
LENGTE = 172.5cm x 5 = 862,5
LEEFTIJD = 15 x 6,8 = 102
67 - 102 = -35
-------------------------------------
1800 calorien
# Hoe vaak kan ik eten per dag? ongeveer 4-5 keer
# Wat kan ik eten per maaltijd en hoeveel tijd heb ik daarvoor? rond de 15-30 minuten per maaltijd
# Wat is mijn doel voor de komende maanden; diëten of groeien? Diëten
# Wat is mijn budget voor de maandelijkse of wekelijkse voeding? ongelimiteerd ( ouders.)
# Hoe kan ik genoeg variatie in mijn voedingsschema brengen? meerdere poties
# Hoe kan ik het mezelf zo gemakkelijk mogelijk maken om een maaltijd klaar te maken en eventueel mee te nemen?
jep denk het wel.
* In functie van mijn doel, welke ratios moet ik aanhouden? (KVE) zo laag mogelijk in vetten
* Hoeveel kcal heb ik nodig voor een behoud van gewicht, en hoeveel moet daarbij of eraf om te groeien/te cutten? mijn behoefte is ongeveer 2000 calorien dus ik ga op de 1750 zitten
* Welke producten kan ik toevoegen in mijn schema, welke mogelijkheden heb ik hier, zodat het toepasbaar is in de praktijk? ik heb op school een nieuw kantine achtig ding, waar alleenmaar verantwoorde snacks verkrijgbaar zijn.
* Wat doe ik als ik afwijk van mijn schema? (iets vergeten, geen mogelijkheid om te koken of eten) inhalen?
* Hoe kan ik het mezelf zo gemakkelijk mogelijk maken om een maaltijd klaar te maken en eventueel mee te nemen? (tweede keer dat ik dit vermeld maar nu moet je dus in detail treden en uitzoeken hoe dat in de praktijk gaat)
iInpakken?
6 maaltijden. dus 2000 : 6 = 333 calorien per maaltijd.
dus dan kwam ik met het volgende schema opzetten
:
8 uur sóchtends:
2 glazen water.
250 gram kwark/ 2 broodjes ( volkoren ) met pindakaas ( let op het scheidings teken is dus eventuel een andere optie, dus niet ALLEBIJ ).
11 uur
2 glazen water
een verantwoorde snack bij een nieuwe kantine achtig iets ( met zo'n sticker erop van : dit is verantwoord )
en anders neem ik 2 broodjes kipfilet mee.
1 uur
1 glas melk, zelfde als 11 uur.
4 uur :
stokbrookje met tonijn. ( met wat sambal erop )
6 -7 uur
wat de pot schaft.
7-half 9
trainen
9 uur:
wat magere kwark, met heel mischien wat stukjes annanas erin.
( P.S. DIT IS EEN HEEL GROF CONCEPT ZONDER specefieke waardes.
zoals Kh,Ei,Vetten enz.)
maar mijn doel is ik zit nu op 22 % vet, om rond de 15 te gaan zitten.
Nog tips, of is dit helemaal verkeerd??
LENGTE = 172.5cm x 5 = 862,5
LEEFTIJD = 15 x 6,8 = 102
67 - 102 = -35
-------------------------------------
1800 calorien
# Hoe vaak kan ik eten per dag? ongeveer 4-5 keer
# Wat kan ik eten per maaltijd en hoeveel tijd heb ik daarvoor? rond de 15-30 minuten per maaltijd
# Wat is mijn doel voor de komende maanden; diëten of groeien? Diëten
# Wat is mijn budget voor de maandelijkse of wekelijkse voeding? ongelimiteerd ( ouders.)
# Hoe kan ik genoeg variatie in mijn voedingsschema brengen? meerdere poties
# Hoe kan ik het mezelf zo gemakkelijk mogelijk maken om een maaltijd klaar te maken en eventueel mee te nemen?
jep denk het wel.
* In functie van mijn doel, welke ratios moet ik aanhouden? (KVE) zo laag mogelijk in vetten
* Hoeveel kcal heb ik nodig voor een behoud van gewicht, en hoeveel moet daarbij of eraf om te groeien/te cutten? mijn behoefte is ongeveer 2000 calorien dus ik ga op de 1750 zitten
* Welke producten kan ik toevoegen in mijn schema, welke mogelijkheden heb ik hier, zodat het toepasbaar is in de praktijk? ik heb op school een nieuw kantine achtig ding, waar alleenmaar verantwoorde snacks verkrijgbaar zijn.
* Wat doe ik als ik afwijk van mijn schema? (iets vergeten, geen mogelijkheid om te koken of eten) inhalen?
* Hoe kan ik het mezelf zo gemakkelijk mogelijk maken om een maaltijd klaar te maken en eventueel mee te nemen? (tweede keer dat ik dit vermeld maar nu moet je dus in detail treden en uitzoeken hoe dat in de praktijk gaat)
iInpakken?
6 maaltijden. dus 2000 : 6 = 333 calorien per maaltijd.
dus dan kwam ik met het volgende schema opzetten
:8 uur sóchtends:
2 glazen water.
250 gram kwark/ 2 broodjes ( volkoren ) met pindakaas ( let op het scheidings teken is dus eventuel een andere optie, dus niet ALLEBIJ ).
11 uur
2 glazen water
een verantwoorde snack bij een nieuwe kantine achtig iets ( met zo'n sticker erop van : dit is verantwoord )
en anders neem ik 2 broodjes kipfilet mee.
1 uur
1 glas melk, zelfde als 11 uur.
4 uur :
stokbrookje met tonijn. ( met wat sambal erop )
6 -7 uur
wat de pot schaft.
7-half 9
trainen
9 uur:
wat magere kwark, met heel mischien wat stukjes annanas erin.
( P.S. DIT IS EEN HEEL GROF CONCEPT ZONDER specefieke waardes.
zoals Kh,Ei,Vetten enz.)
maar mijn doel is ik zit nu op 22 % vet, om rond de 15 te gaan zitten.
Nog tips, of is dit helemaal verkeerd??