XXL Nutrition

Cutten

ass1920

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
één maand in cut, 3 weken onder behoefte gegeten en één week ketose dieet. Twijfel nog om nog droger te worden of om iets boven behoefte te gaan eten om zo met zo min mogelijk vet winst massa erbij te pakken. Wat zouden jullie doen?

IMG-20130419-WA0011.jpg

totaal andere belichting, dat is jammer. Maar verder lijk je prima vooruitgang te boeken.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, en thanks. 1ste foto was ik 103, 2de 92.

Idd 2 hele andere pica's maar wel een groot verschil! Dus je bent als ik het goed begrijp 11 kg in 4 weken gecut? Ben je dan geen spiermassa verloren?

Ik sta er ongeveer bij zoals op die eerste foto. Hoelang heb je erover gedaan? Mooi resultaat. ;)

4 weken dieëten zonder cheatmeal, al moet ik wel zeggen dat me lichaam qua afvallen geniaal is. En uiteraard spier verloren en ook veel kracht, maar vind een mooi lichaam belangrijk dan groot, dus ik vind het de moeite waard.

Hoeveel heb je onder onderhoud gegeten dan?

300/400 en elke week met 100 verlaagd.

Welke training heb je gehanteerd>?

resultaat ziet er goed uit, zeker voor een maand.
Maar zoals gezegd is het oneerlijk vergelijken tussen beide foto's

Mooi resultaat na 1 maand, ik zou nog een beetje voortdoen om nog wat droger te komen, gaat je nog beter staan.

heel knap, 2,5 kilo per week pak ik echt niet

goed resultaat, vind het aantal kcals wat je stuctureel omlaag gooit wel veel.
nog even doorcutten nu je toch bezig bent! kan je ook langer bulken als je klaar bent;)

wat zijn je stats?

11 kg in 4 weken! Petje af! En dat alleen op voeding, of heel veel cardio gedaan?

Terug
Naar boven