XXL Nutrition

Cutting Cycle. Eerste kuur.

IceMan

Novice
Waardering
0
Wil mijn eerste kuur beginnen.
Ben zelf 23 jaar en 5 jaar bezig met fitness. Waarvan de laatset 2 jaar BB.
Ben 1.83 en weeg 91 kilo. ongeveer 16/17 % vet.
Zoals jullie uit mijn kuur kunnen opmaken wil ik in vetpercentage dalen en wat spiermassa bijkomen.
Wil deze de eerste kuur doen of de tweede kuur als ik aan Primo kan komen.
Ben ook aan het twijfelen over Cytomel.
Uiteraard de clen en de Cytomel opbouwen. En de Cytomel afbouwen.
Ben al een jaar lang info aan het verzamelen, maar ik weet niet alles.
Graag jullie advies.

Winstrol/w
WK 1 100 mg / 2 ampules
WK 2 150 mg / 3 ampules
WK 3 150 mg / 3 ampules
WK 4 150 mg / 3 ampules
WK 5 150 mg / 3 ampules
WK 6 100 mg / 2 ampules

WK 1 t/m 2 Clen 4 tabs p/d
WK 3 t/m 4 T3 2 tabs p/d
WK 5 t/m 6 Clen 4 tabs p/d

TOTAAL 16 Winstrol depot / 50 tabs T3
100 tabs clen

SCHEMA II

Primobolan/w Winstrol/w
WK 1 200mg/2 ampules 100mg/2 ampules
WK 2 200mg/2 ampules 150mg/3 ampules
WK 3 200mg/2 ampules 150mg/3 ampules
WK 4 300mg/3 ampules 150mg/3 ampules
WK 5 300mg/3 ampules 150mg/3 ampules
WK 6 300mg/3 ampules 100mg/2 ampules
WK 7 300mg/3 ampules
WK 8 200mg/2 ampules

WK 1 t/m 2 Clen 4 tabs p/d
WK 3 t/m 4 T3 2 tabs p/d
WK 5 t/m 6 Clen 4 tabs p/d

TOTAAL 20 Primobolan depot / 16 Winstrol depot / 50 tabs T3
100 tabs clen

Allereerst, schrap de primo, tenzij je een echte kenner bent en precies weet hoe die ampullen eruit horen te zien,anders schrap het, 95% is fake op de markt. cytomel is ook lastig aan te komen, naar mijn weten wordt het niet meer gemaakt en het is nog verkrijgbaar alleen voor veel geld. en t3 is niet nodig. Plus dat je verdomd goed moet weten wat je doet anders mag je ze de rest van je leven slikken.

Ten tweede, winstrol in 100 mg. per week zal niks doen. Je moet toch zeker denken aan 50 mg. per dag. Dus 1 ampul (zambon) per dag zeg maar. Dat betekend dus ook elke dag prikken. Als jij gewoon wat vet kwijt wil, wat harder wil worden en mischien wat massa winnen zou ik als ik jou was, mits je een niet drinker bent, de tablet vorm van winstrol nemen. als jij 6 weken 30-50 mg. per dag neemt evt. in combinatie met of stackers of clenbuterol kan je als je dieet goed is aardig droog worden en je massa behouden. Uiteraard is het dieet de sleutel tot succes of falen.

Beter is de injecteerbare versie, maar goed dat zijn in 6 weken 42 injecties of in elk geval 21 als je het om de dag zet.

Ik lees vaak deze pagian en moet zeggen dat er informatieve dingen erop te vinden zijn. Train zelf nu zes jaar naturel en denk ook vaak om iets te gaan gebruiken, maar er zijn altijd redenen die mij toch weer tegenhouden. Moet dan ook zeggen dat ik me iedere keer weer verbaas over de kuurtjes die sommige mensen opstellen en dan met name hun eerste kuur, dit terwijl ze nog geen jaar trainen. De reacties hierop zijn dan ook je moet dit erbij nemen of dit weglaten etc. Ga eerst eens een paar jaar trainen en ontdek wat bodybuilding is en ga je dan eens goed orienteren wat zal ik gebruiken etc. Er wordt hier te gemakkelijk gedaan over het gebruik wanneer je nog maar net traint. Buiten dat ik kijk ook wle eens naar de geposte foto,s wat is dat voor onzin ik zit nu in de bulk dus heb 20% vet, waar zijn de spieren??

Hij is 5 jaar bezig. Tuurlijk ik denk ook dat die makkelijk natural op 8% kan komen. Maar ik wilde in me post vooral duidelijk maken dat zoals hij ze kuur in gedachten heeft hij er op een aantal punten naast zit. Ik denk dat de meeste wel moeten beseffen dat once you're in, you won't come out.. 1 kuurtje is nooit de laatste, er komen er altijd meer, maargoed ieders keuze.

Ik zie BB als een proces, sommige oefeningen werken wel en sommige werken niet. Dat is iets waar je na een aantal jaar achterkomt en dat is ook het mooie van de sport vind ik je lichaam onder controle te proberen krijgen, dit werkt wel dit niet dit moet ik eten om te groeien etc. Ik denk dat wanneer je te snel of teveel gaat kuren hier nooit achter kan komen, dus dat je het mooiste van de sport overslaat. Maar ja dat is mijn mening, ik probeer een gezonde discussie te starten en zo erachter te komen hoe anderen er over denken, en begrijp me niet verkeerd weet ook wel dat die top BB'ers niet op het podium staan vanwege die xtra bruine boterham met kaas.
Anyway stay hungry

Start anders even een nieuwe topic. Ik vind het best interessant verder te praten hierover, maar ik denk dat we vrij offtopic van iceman ze topic van iceman ze topic bezig zijn. :)

• Topic Starter Topic Starter
Hey Soul bedankt voor de info. En Johan, denk dat je wel een beetke gelijk heb.
Dus je raadt dit aan? :

WK 1-6 : 30 of 40 mg p/d Winstrol
WK 1-2 : clenbuterol
WK 3-4 : Xenadrine of iets dergelijks
WK 5-6 : clenbuterol
WK 7-8 : Xenadrine of iets dergelijks

En na mijn kuur mariadistel.

Iceman, waarom doe je gewoon niet 30 of 40 mg/ed en veel cardio??

Indien de resultaten je nog niet gunstig stemmen, begin dan aan een clenbuterol en ECA cycle. Ik kwam zelf al goed droger te staan van winny only en zonder enige vorm met cardio. En ik raad je toch aan om iedere dag een prik Winny te zetten ipv tabs, het valt echt wel mee.

Je zou dit bijv kunnen doen

WK 1-6 : 40 mg p/d Winstrol OF 50mg/ed Winny Depot

Wk 7-9 : Laat je lichaam wat rusten (maar blijf cardio doen)

WK 10 -11 : clenbuterol
WK 12 -13 : ECA
WK 14 -15 : clenbuterol
WK 15 -16 : ECA

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hey BigFil thanx.
Denk sowieso dat het beter is om met 1 AS te beginnen zodat ik weet hoe ik erop reageer. Ga idd wel prikken, vindt het niet erg om te doen en beter voor je lever dan tabs. Maar wat is beter 50mg ED of 100 mg EOD???
Winstrol heeft zelf geen eigenschap dat het vet verbrand volgens mij. De daling in vetpercentage komt volgens mij omdat je VVM toeneemt. Maar ik heb het zelf niet gebruikt zou iemand hier wat meer over kunnen vertellen??
BigFil wat waren je stats voor en na de Winny?

50 mg ed is beter maar voor iemand die nooit gebruikt heeft is 50 eod denk ik geneog

stats ervoor waren 69kg met 8% vet en erna 74 a 75kg. Heb eerlijk gezegd m`n vet erna niet gemeten omdat ik zowiezo al droog sta. Ik leek wel een stuk scherper. Als ik jou was dan zou ik voor 100mg EOD gaan of 50mg ED. 50mg EOD zal volgens mij bitter weinig uithalen, maar dat kan ook verschillen van persoon tot persoon.

Wel begon ik na een week of vier last te hebben van een bloedneus. Telkens ik een warme douche nam begon het te bloeden. Waarschijnlijk door een verhoogde bloeddruk. Gelukkig is dit volledig verdwenen wanneer de kuur gedaan was.

Terug
Naar boven