XXL Nutrition

D-bol EPL, Test-E GG, Boldenone GG.

b00mslang2k

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
100kg
Ik heb een vraag ivm de producten die ik heb, zijn deze echt of nep?

kan iemand dit confirmen

4kfk01.jpg

2hi5szm.jpg

140e87.jpg

6f4gi0.jpg

thnx, :cool:

verkeerde sectie vriend maar gg was goed er is slechte batch geweest daarna zijn er veel over gestapt
ik moet wel zeggen dat deze kwa kleur er goed er uit zien je moet het gewoon proberen

Heb GG gehad. Werkte wel, maar was niet top spul volgens mijn maatje... Dus voor mij niet meer :(

Ik heb wat betreft de Golden Gear dezelfde Batch en Lot gehad. Heb ik veel commentaar op gekregen dus was dat voor mij voldoende reden om voor m´n eerste kuur een ander merk/uglab aan te schaffen.

En hoe weet jij dat het top spul is? Of probeer je gewoon je eigen handel aan te prijzen? Zowel GG als EPL is veel commentaar op laatste tijd.. Als je van beide getoonde producten dezelfde batch hebt gebruikt en het was top prima, maar qua merk kun je er niet heel veel van op aan op het moment.

Iedereen kan zeggen dat het goed is, leg ook eens uit waaraan je dat ziet.

En hoe weet jij dat het top spul is? Of probeer je gewoon je eigen handel aan te prijzen? Zowel GG als EPL is veel commentaar op laatste tijd.. Als je van beide getoonde producten dezelfde batch hebt gebruikt en het was top prima, maar qua merk kun je er niet heel veel van op aan op het moment.

XXL verkoopt toch geen GG? :D

Ben het hier volledig eens mee! Zie anders http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/echt-nep-golden-gear-testosteron-enanthaat-349420/

Hier zie je dat ik dezelfde TEST E had en dat deze zwaar bekritiseert wordt!

Laatst bewerkt:
hier geen problemen met gg plus 8kg 10weken test

Terug
Naar boven