Fitness Seller

Unique pharma test e

kuurtje10

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Goeieavond,

Ik wou even wat verduidelijking van ervaren mensen.
Ik ben nu in de 4de week sinds ik met een test e kuur begonnen ben voor de eerste week, ik injecteer 2x per week 1ml.
Nu na elke prik is zitten vrij moeilijk (ik prik in de bil). Vooral in mijn linkse bil waar ook al eens een bol geweest is door verkeerde injectie neem ik aan. Nu soms maak ik ook koorts na de injecties vooral in de avond na 2-3 dagen en dit duurt ongeveer 2 dagen altijd 37.5-38 graden koorts.
Zou dit aan het spul liggen of aan de injectie techniek? Ik kan bijna ook niet trainen ( benen dan wegens de last die ik heb) last in mijn billen duurt ongeveer 4-5 dagen en dan verminderd het wel wat.
Ik heb ook ongeveer 2 weken bloedonderzoek laten doen en mijn test was 1658, de onstekingswaardes in mijn bloed waren ook wat verhoogd.
Ik zal ook een foto tonen van wat ik heb.
Mvg,

Bijlagen

• IMG_1839.jpeg
    IMG_1839.jpeg
    272,4 KB · Weergaven: 339
Ik gebruik een 2ml spuit en krijg de olie prima door de spuit met een 0.4x13mm, even de vial verwarmen en klaar scheelt ook pip.
Ja met verwarmen gaat het wat makkelijker, de spuit even in glas kokend water vanuit de cooker werkt ook wel maar vind een 1ml spuitje makkelijker. Nadeel is de lengte van spuit+stopper

Ik heb recent subcultaan geprobeerd en ik zie na 2 weken nog steeds me sixpack niet door de depots opgehoopt onder me huid, ik zou het niet adviseren.

Ik snap je mening wel, maar dat is niet bij iedereen het geval. Over het algemeen wordt insulinenaald gebruikt voor subcutaan. Als je vetpercentage laag is zul je zeker bij de spier komen.
Nouja als jij het fijn vind oke, doe wat je niet laten kunt. Er zijn er meer die het wel doen maar adviseer het zeker niet. Bij mij gaat onderhuids weefsel opzwellen rond de depots en zit tegen ontsteken aan.

Nouja als jij het fijn vind oke, doe wat je niet laten kunt. Er zijn er meer die het wel doen maar adviseer het zeker niet. Bij mij gaat onderhuids weefsel opzwellen rond de depots en zit tegen ontsteken aan.
Dan snap ik dat jij het niet doet, ik kreeg eerder last van IM, dus is dit een perfecte uitkomst. Kuurtje blijkbaar ook dus denk perfect voor hem.

Subcutaan kan prima in een kuur als het niet al te veel volume is. Momenteel run ik 500 test e, rouleer 4 spots, om de dag een ander (schouders en bil). Het is per persoon verschillend wat je kunt handelen maar 0,5 gaat er bijna overal wel in (schouders, bil, benen, lats, borst etc) en het is een stuk makkelijk en prettiger. Ken een gast die zo 1/2ml zonder problemen in schouders kwijt kan, ik moet niet boven de 0,75 gaan.
2ml sub prikken, als dat geen vragen oplevert bij het zwembad 😂

Iemand van 130kg voornamelijk spier zal sowieso wel vragen opleveren bij het zwembad denk ik zomaar:hahaha:

Kak. Ik val nou nooit op :(

Zelf zet ik wel IM & sluit ik mij aan bij de rest om niet subq te prikken met zoveel vloeistof. Zeker de moeite waard om een ander naaldje te proberen & de olie te verwarmen!

Kak. Ik val nou nooit op :(

Zelf zet ik wel IM & sluit ik mij aan bij de rest om niet subq te prikken met zoveel vloeistof. Zeker de moeite waard om een ander naaldje te proberen & de olie te verwarmen!
0,5ml om de dag verdeeld over 4 spots valt wel mee toch? Kuurtje kan sws het beste van 2 naar 1ml gaan per week voor zn eerste kuur dus dan maar 2x in de week 0,5 of om de dag 0,25ml:dunno:. Wat zou je voor ander naaldje proberen? Als ik ooit hoger zeten IM moet injecteren wel het proberen waard.

@LiftToTheMax
Verschil in subc injectie of IM ligt aan lengte van de naald en welke spot. De lengte van de naald bepaald of je op die spot in subc tissue zit of iets dieper IM.

Bijlagen

• IMG_0819.jpeg
    IMG_0819.jpeg
    270,6 KB · Weergaven: 41
  • Like
Waarderingen: vntl
@LiftToTheMax
Verschil in subc injectie of IM ligt aan lengte van de naald en welke spot. De lengte van de naald bepaald of je op die spot in subc tissue zit of iets dieper IM.
Ja oke dat is zo natuurlijk, maar gemiddelde insulinenaald is 4-6mm volgens mij. Dat is een beetje waar ik op doelde, dat over het algemeen insulinenaaldjes voor subq zijn, al zou 12mm wel aardig richting IM kunnengaan.

Ja oke dat is zo natuurlijk, maar gemiddelde insulinenaald is 4-6mm volgens mij. Dat is een beetje waar ik op doelde, dat over het algemeen insulinenaaldjes voor subq zijn, al zou 12mm wel aardig richting IM kunnengaan.
Ik prik alles met 12mm op glutes na.

Terug
Naar boven