Fitness Seller

D-bol

rutgermartijn

Novice
Waardering
0
he ik ben nu
ben op het moment bezig met een kuurtje
week 1/12 deca 400 mg
week 1/12 testo enth 500 mg
week 1/4 30 mg dbol

de trainingen gaan goed maar mijn eetlust is belabberd\
voorheen was dit niet het geval vooral in de ochtend
is het nu ineens een hele taak alles weg te werken
ik zelf denk dat het door de d-bol komt en als het blijf gooi ik hem eruit iemand zelfde ervaringen??

Hoeveel dagen zit je in de kuur dan?
En wat zijn je resultaten tot nu toe??

nee hier heb ik geen ervaring mee. eetlust is altijd geweldig als ik met dbol kuur. zou zo en zo de dbol een week korter maken

vraagje: waarom kuur je zolang?? denk dat 8 weken zat is.

gr
Michel

Deca vervangen door boldenone

He bro,

Zelfde probleem gehad tijdens kuur, zou de deca vervangen door boldenone... zoniet er wel boldenone bij gebruiken je zal merken dat het je honger gevoel opschroeft...

success

• Topic Starter Topic Starter
het frustreerd me enorm.
je probeerd alles zo goedmogelijk te regelen voeding,training en genoeg vrije tijd.
en dan slaat je eetlust ineens om.
het begint in de ochtend en neem af hoe veder de dag vorderd.
ook heb ik last van een slechte concetratie
ik heb zo,n opgeblazen gevoel van me maag ik heb mensen horen zeggen dat dit door de d-bol komt

rutgermartijn zei:
het frustreerd me enorm.
je probeerd alles zo goedmogelijk te regelen voeding,training en genoeg vrije tijd.
en dan slaat je eetlust ineens om.
het begint in de ochtend en neem af hoe veder de dag vorderd.
ook heb ik last van een slechte concetratie
ik heb zo,n opgeblazen gevoel van me maag ik heb mensen horen zeggen dat dit door de d-bol komt

Kan zijn dat je lichaam mss ff moet wennen aan de a.s. die je gebruikt. Pobeer dan in kleinere porties te eten en hou de tijd tussen de maaltijden door korter dan dat je nu doet.

Alle beetjes kunnen helpen. Je kunt beter ff experimenteren om zo je eetlust te bevorderen totdat je van je probleem af bent.

normaal ben ik wel een eter
een hele erge eigenlijk :(

Dbol is en blijft troep. Dat was het niet. In de hoogtijdagen waren de pillen glanzend groot en blauw, en origineel. Nu slikken we met z'n allen namaak. Dbol is dbol zolang de stof erin zit? Vergeet het maar. De compound-samenstelling bepaalt hoe je je erbij gaat voelen.
Mijn laatste keer dbol was Thaise, ben ermee gestopt, voelde me 80 met een hoge bloeddruk, pijn in de onderrug en nergens toe in staat.

Ik zit nu in de 3e week van D'bol gebruik. Mijn lichaam moest er ook aan wennen.
Wanneer dit je eerste kuur is, heb je waarschijnlijk ook al genoeg aan 2x per dag 10 mg om je op te warmen voor het betere spul.

Watje! :D

Over welke compound heb je het kerel? 'T is geen XTC mag ik hopen....

DBC01 zei:
Dbol is en blijft troep. Dat was het niet. In de hoogtijdagen waren de pillen glanzend groot en blauw, en origineel. Nu slikken we met z'n allen namaak. Dbol is dbol zolang de stof erin zit? Vergeet het maar. De compound-samenstelling bepaalt hoe je je erbij gaat voelen.
Mijn laatste keer dbol was Thaise, ben ermee gestopt, voelde me 80 met een hoge bloeddruk, pijn in de onderrug en nergens toe in staat.

Is dit alles wat je neemt? Je hebt 3 sterk aromatiserende cq. sterk op de oestrogeen receptor werkende AAS in je kuur in behoorlijke hoeveelheden nl meer dan een 1 gram per week. Je zult niet de eerste zijn die zich shit voelt door een overvloed aan vrouwelijke oestrogenen. Je hebt nu waarschijnlijk het gevoel wat velen krijgen na een kuur wanneer de oestrogenen overheersen.

rutgermartijn zei:
he ik ben nu
ben op het moment bezig met een kuurtje
week 1/12 deca 400 mg
week 1/12 testo enth 500 mg
week 1/4 30 mg dbol

de trainingen gaan goed maar mijn eetlust is belabberd\
voorheen was dit niet het geval vooral in de ochtend
is het nu ineens een hele taak alles weg te werken
ik zelf denk dat het door de d-bol komt en als het blijf gooi ik hem eruit iemand zelfde ervaringen??

het is nu 'laat in de avond en ik krijg nu om het half uur weer honger aanvallen dus mijn lichaam zal inderdaad moeten wennen alleen in de ochtend en halvewege de middag gaat gewoon zwaar k*t
maar ik blijf gewoon proppen
ik ben nu iets meer dan anderhalve week bezig en ik ga goed 6 a 7 kilo bij ook een hoop vocht en beetje vet maar ook massa
is jammer want ik heb flink droog gestaan maar verdwijnt nu als sneeuw voor de zon

Misschien 1 - 1, 5 kilo massa en 5,5 kilo vocht! lekker slim bezig vriend.

rutgermartijn zei:
het is nu 'laat in de avond en ik krijg nu om het half uur weer honger aanvallen dus mijn lichaam zal inderdaad moeten wennen alleen in de ochtend en halvewege de middag gaat gewoon zwaar k*t
maar ik blijf gewoon proppen
ik ben nu iets meer dan anderhalve week bezig en ik ga goed 6 a 7 kilo bij ook een hoop vocht en beetje vet maar ook massa
is jammer want ik heb flink droog gestaan maar verdwijnt nu als sneeuw voor de zon

Terug
Naar boven