MysteryMethod
Novice
- Waardering
- 0
Zoals jullie natuurlijk ALLEMAAL is opgevallen heb ik me een minuut of 5 geleden netjes voorgesteld als nieuw lid op dit forum.
[Link niet meer beschikbaar]
Zoniet, dan heb je duidelijk iets gemist en wil ik je vragen om even te checken wie ik ben voordat je je helemaal kapot lacht om m'n achterlijke opvattingen of voedings schema.
1,92m lang en 75kg zwaar, heavy weight dat mag duidelijk zijn.
De boodschap is 'bulken' zo heb ik begrepen en ik ben dan ook van plan me de komende maanden compleet ziek te vreten met van alles dat goed voor me is.
Ik woon op kamers en de eerste drempel die ik moet overwinnen is dan ook de moeite te nemen om volgens een bepaalde structuur te zorgen dat ik vreten in huis haal en deze 's ochtends klaar te maken.
Waar ik tot nu toe ben beland is het volgende boodschappen lijstje en "voedingsschema" ;
Ontbijt: Gebakken ei, veel melk en Havermout.
Snack: Kwark met Appel, Noten en proteine shake
Lunch: Broodjes met Kip/kalkoen salade, PASTA.
Avond: VLEES, rijst/pasta +groente/peulvruchten, FRUIT voor na.
Voor slapen: MELK, stuk kaas, vruchten.
Boodschappen Lijstje:
Eieren
Havermout
Kwark
Pindakaas
Noten
Brood
Kip/kerrie Salade
Pasta
Rijst
Peulvruchten
Fruit (bananen)
Kaas
Graag wil ik van jullie weten welke essentiele dingen ik vergeten ben, en wat er allemaal nodig is om me even met een kickstart opweg te helpen.
Bij voorbaad dank heren !
[Link niet meer beschikbaar]
Zoniet, dan heb je duidelijk iets gemist en wil ik je vragen om even te checken wie ik ben voordat je je helemaal kapot lacht om m'n achterlijke opvattingen of voedings schema.
1,92m lang en 75kg zwaar, heavy weight dat mag duidelijk zijn.
De boodschap is 'bulken' zo heb ik begrepen en ik ben dan ook van plan me de komende maanden compleet ziek te vreten met van alles dat goed voor me is.
Ik woon op kamers en de eerste drempel die ik moet overwinnen is dan ook de moeite te nemen om volgens een bepaalde structuur te zorgen dat ik vreten in huis haal en deze 's ochtends klaar te maken.
Waar ik tot nu toe ben beland is het volgende boodschappen lijstje en "voedingsschema" ;
Ontbijt: Gebakken ei, veel melk en Havermout.
Snack: Kwark met Appel, Noten en proteine shake
Lunch: Broodjes met Kip/kalkoen salade, PASTA.
Avond: VLEES, rijst/pasta +groente/peulvruchten, FRUIT voor na.
Voor slapen: MELK, stuk kaas, vruchten.
Boodschappen Lijstje:
Eieren
Havermout
Kwark
Pindakaas
Noten
Brood
Kip/kerrie Salade
Pasta
Rijst
Peulvruchten
Fruit (bananen)
Kaas
Graag wil ik van jullie weten welke essentiele dingen ik vergeten ben, en wat er allemaal nodig is om me even met een kickstart opweg te helpen.
Bij voorbaad dank heren !
Laatst bewerkt:

vol met suiker en kleurstoffen enzo. Hou het gewoon lekker bij stukken gebakken kip!
Ik sta ook nog niet ingeschreven bij een sportschool; geen overbodige luxe ook, ik zal vanmiddag eens langs gaan. Is er verder een leuk lijstje met oefeningen welke ik alvast op de vloer kan beoefenen voor het effectief gebruiken van het voer dat ik er de komende tijd in ga proppen ?
)
Ga daar eerst is mee gbeginnen anders schiet je nix op hé!