Fitness Seller

Daar istie dan, Moslims die afstand nemen van haatbaard

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.654
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Nederlandse moslimorganisaties nemen openlijk afstand van het optreden van de Haagse imam Fawaz. Ze vinden dat hij zich moet excuseren voor uitlatingen over de Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch.

De fundamentalistische imam ging bij Pauw en Witteman tekeer tegen Marcouch, die hij een vermomde ongelovige en een hypocriet noemde. De samenwerkende Marokkaanse Organisaties vinden dat Fawaz moet inbinden. Ze zeggen dat de imam onverantwoordelijk bezig is.

Het is de eerste keer dat moslims zich zo tegen Fawaz keren. De AIVD zou de moskee van Fawaz in de gaten houden.

NOS.nl | Nieuws, Sport en Evenementen op Radio, TV en Internet | Nederlandse Omroep Stichting

Iets waar zo vaak om gevraagd wordt gebeurt nu dus en is minder openbaar al vele malen gebeurd. Ook minder fundamentele moslims hebben gewoon niks op met dit soort haatbaarden, net zo goed als autochtonen dat niet hebben.

Goed om te horen en long overdue. Nou maar hopen dat dit een trend wordt; de gematigde moslim die expliciet **** You! zegt tegen de extremistische idioten.

Weinig reacties in dit topic tot dusverre:rolleyes:

Welke aflevering van P&W was het?

Die van gisteren. op Pauw en Witteman kan je het nog bekijken.

Fawaz is net een klein kind en gaat nergens inhoudelijk op in. Hij meent dat hij namens de moslims praat, maar ik denk dat dat eerder andersom is. Iemand in zo'n hoge positie beinvloedt de attiude van de moslims en gezien zijn prediksels is dat gewoon radicaal. Marouch is een voorbeeldig moslim. :thumbsup:

Misschien zou er een mogelijkheid moeten bestaan dat figuren als fawaz niet dergelijke hoge posities mogen betreden ? Vind ik toch.

Excuses.....Oh en nu ?

Even zien of dit ook en masse gaat gebeuren.

Hehe het is idd stil, heb gisteren een stuk gezien maar het ging nergens over.Alleen maar geschreeuw.

I'm lovin' it!

Dit is nou die held van spiertje? Jezus hij is dus een nog grotere mong**l dan ik dacht.

mooie schietschijf die lelijke baardmans

Ik snap totaal zijn denkwijze niet, hij is gewoon heel erg dom en past niet in de nederlandse samenleving, ze moeten hem gewoon de grens overzetten.

eindelijk! ik kan dit alleen maar toejuichen! hulde voor de gematigde nederlandse moslims.

goede actie. helaas dat ze nodig zijn

Hulde!

Fawaz is een zwaar gestoord persoon, dat is me al tijden duidelijk. Ongelooflijk dat zo'n enorme randebiel zo'n schare volgelingen heeft. Evenwel: history is just repeating itself.
paradoxaal genoeg verwacht ik in eerste instantie wel een verharding van in ieder geval de kern van zijn volgelingenbestand.

Al eens op de website van Al Soennah gekeken? Volgens de geestelozen daar zou het een moslima die in de zorg werkzaam is niet toegestaan zijn om de genitalien van een man te bekijken tijdens het wassen ervan. Hoe ziek is dat?

Nu wordt het overigens ook wachten op de christelijke instanties die eindelijk de christelijke banaliteit in het kabinet aan de kaak gaan stellen.

ik dacht bij haatbaard aan sinterklaas :roflol:

In de elsevier werd Ahmed Marcouch de eerste poldermoslim genoemd.

Terug
Naar boven