XXL Nutrition

Daar zakt nah echt me broek van af

Bezoekers in topic

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Peppino zei:
Juist ja... dat gat gelegen aan de mcdonalds

en niet te vergeten de burgerking aan de andere kant van de snelweg :D

De Mac en de BK liggen aan dezelfde kant van de snelweg, naast elkaar toch?

Ontopic: Wees blij dat ze dat op hun site vertellen, weet je tenminste dat je er niet heen hoeft. Veel van die gay clubs schamen zich er nou eenmaal niet voor dat ze alleen bedoeld zijn voor mensen die niet serieus willen sporten, maar vooral trendy willen zijn en kunnen zeggen dat ze fitnessen, zonder geconfronteerd te worden met die enge bodybuiders.

Triest, maar laat ze lekker.

Het is trouwens verboden om te discrimineren op uiterlijk of levensovertuiging, misschien leuk om ze daarmee te confronteren...

Laatst bewerkt:

Man-Mountain

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2003
Gewoon een keer een geintje uithalen, verkleden zoals mightyduck zegt en dan helemaal los gaan in die gym. En als je dan weggestuurd wordt zet je ff alle douchekranen open in de kleedkamers en pis je over de wastafels heen.

Peppino

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 feb 2005
  • Topic Starter Topic Starter
ramonovietsj zei:
[Link niet meer beschikbaar]
?

lijkt me niet onaardig.... ik check iig Physical in Ede voorlopig aangezien een vriend van me er ook zit.

@Zelda:

De de BK ligt toch echt aan de andere kant van de A12 ;)

willem 2

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 sep 2004
Ik vindt het schandalig dat zij dit in een advertentie mogen schrijven.
Dit is in principe pure discriminatie van een groep mensen.
En wanneer is iemand een bodybuilder??
Wie beoordeelt dat?

Ik zou wel eens willen zien als deze sportschool bij mij in de buurt zou zitten en ik zou daar willen trainen op grond van wat zij mij de toegang zouden kunnen weigeren.
Willem 2.

dj_phreak

2024 sterkste 50+er van Zuid Holland
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Lengte
1m82
Massa
117kg
Vetpercentage
> 50%
Man-Mountain zei:
Gewoon een keer een geintje uithalen, verkleden zoals mightyduck zegt en dan helemaal los gaan in die gym. En als je dan weggestuurd wordt zet je ff alle douchekranen open in de kleedkamers en pis je over de wastafels heen.
Dat doe ik na elke training; de boel stinkt dan een uur in de wind! :P

Wel jammer dat ik thuis train.

dj_phreak

2024 sterkste 50+er van Zuid Holland
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Lengte
1m82
Massa
117kg
Vetpercentage
> 50%
on-topic:

Zo is de plaatselijke David Lloyd hier ook. Er werd mij ook gewoon in mn gezicht gezegd dat ze geen overdreven brede mannen wilden. Ik mocht er alleen trainen als ik beloofde alleen cardio te doen. :rolleyes:

ramonovietsj

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 nov 2002
Peppino zei:
lijkt me niet onaardig.... ik check iig Physical in Ede voorlopig aangezien een vriend van me er ook zit.

ok. Ik train zelf niet bij sportstudio 2000, maar wat vrienden van me wel. Ze schijnen veel losse gewichten te hebben en ook een squatrek enzo.

Peppino

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 feb 2005
ramonovietsj zei:
ok. Ik train zelf niet bij sportstudio 2000, maar wat vrienden van me wel. Ze schijnen veel losse gewichten te hebben en ook een squatrek enzo.

waar zit jij dan?

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
dit is pas hardcoreeeee

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jul 2003
ReyMysterio zei:
Jaja vandaag maakte de eingenaar bekend dat hij nieuwe spullen ging bestellen!
Op mijn vraag wat er allemaal kwam was het meer cardio, 4 drukbanken een extra dumbbell rek en toen ik vroeg om een T-bar row machine ( simpel ding ) zei hij "nee ik wil niet al te veel hardcore spullen hier hebben" wat bestelt ie nu voor de rug extra een superdeluxe,hypermoderne back extension wat een ongeloofelijke hufter is het! En zelf wil ie WEER wedstrijdbodybuilding gaan doen koop dan een t bar row lullo!

Man wees blij, een Back Extension heerst!!

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jul 2003
dj_phreak zei:
on-topic:

Zo is de plaatselijke David Lloyd hier ook. Er werd mij ook gewoon in mn gezicht gezegd dat ze geen overdreven brede mannen wilden. Ik mocht er alleen trainen als ik beloofde alleen cardio te doen. :rolleyes:

Wat je moet doen:

Gewoon fietsen! Maar ...... Als die pee zich omdraait spring je vlug van de fiets, doe je vlug een paar overhead presses ermee, en nog voordat hij kan omdraaien spring je er vlug weer op en doet rustig verder :D

ramonovietsj

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 nov 2002
Peppino zei:
waar zit jij dan?

zu hause. Jij zit zeker bij Van De Velden dan? Mijn schoonzusje doet daar aan spinnen en bootcamp en vertelfde dat de sportschool een maand dicht ging....echt belachelijk!!!

Bij VDV heb je toch vooral apparaten en niet veel losse gewichten? Of zit ik nu helemaal verkeerd?

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
ReyMysterio zei:
Jaja vandaag maakte de eingenaar bekend dat hij nieuwe spullen ging bestellen!
Op mijn vraag wat er allemaal kwam was het meer cardio, 4 drukbanken een extra dumbbell rek en toen ik vroeg om een T-bar row machine ( simpel ding ) zei hij "nee ik wil niet al te veel hardcore spullen hier hebben" wat bestelt ie nu voor de rug extra een superdeluxe,hypermoderne back extension wat een ongeloofelijke hufter is het! En zelf wil ie WEER wedstrijdbodybuilding gaan doen koop dan een t bar row lullo!

tbar machine heb je ook niet nodig man. Gewoon t-barren in the corner ;)

Peppino

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 feb 2005
ramonovietsj zei:
zu hause. Jij zit zeker bij Van De Velden dan? Mijn schoonzusje doet daar aan spinnen en bootcamp en vertelfde dat de sportschool een maand dicht ging....echt belachelijk!!!

Bij VDV heb je toch vooral apparaten en niet veel losse gewichten? Of zit ik nu helemaal verkeerd?

veel apparaten, DB's tot 24kg en schijven van 20kg :p

It ain't much but it's something.
ik kan er voorlopig nog mee vooruit daarna zoek ik wel iets leukers op voor vast.

Peppino

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 feb 2005
MonsterStrength zei:
Man wees blij, een Back Extension heerst!!

Hoera voor de backextension :D

ook al gaat die van ons maar tot 100kg :( wordt alweer veel te licht

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jul 2003
Peppino zei:
Hoera voor de backextension :D

ook al gaat die van ons maar tot 100kg :( wordt alweer veel te licht

Met barbell in je nek de oefening doen op een hyperextension :)

ramonovietsj

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 nov 2002
Peppino zei:
veel apparaten, DB's tot 24kg en schijven van 20kg :p

It ain't much but it's something.
ik kan er voorlopig nog mee vooruit daarna zoek ik wel iets leukers op voor vast.

dat klinkt niet echt veelbelovend ;)

Ik zou serieus eens een keertje gaan kijken bij sport2000. Die zit naast Kangal (vechtsportschool), een straatje achter het Bruineplein. Zoals ik zei hebben ze daar als ik het goed heb flink wat losse gewichten. Bovendien heeft de sportschoolhouder ook een bbgeschiedenis.

Diniz

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2005
En ik, als internet consultant, wil ook nog zeggen dat ze een ongelofelijke amateuristische site hebben.

Naar boven