SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Little Me zei:Volgens mij kan je als je aan de macht bent de wetten wel aanpassen en nieuwe wetten maken en uitzonderingen op .
Integratie is als buitenlander met de nationaliteit van het land waar je je bevind jezelf inschrijven in een bestaande partij en daar een verschil maken . Niet je eigen partij creëren om in de coalitie te gaan zetelen of met de één of de andere kleine partij samen te hokken om toch maar eens aan de macht te geraken .
Ik ben geen racist en sta open voor andere culturen maar er zijn wel degelijk grenzen . Ander moet je misschien de hel van Tanger maar eens geen bekijken in de bioscoop .......
It takes two to tango. Zoals je gelezen hebt kan je niet zomaar een wet wijzigen, dat moet eerst allemaal goed gekeurd worden. Ze moeten ermee instemmen wil hetdoorgaan.
Mensen die denken dat een allochtonen partij een bedreiging vormt, die mensen zijn paranoide. Verder heeft dat wat jij zegt niets maar dan ook NIETS met integratie te maken. Heb je een wettenbundel? Begin maar bij art. 1 GrondWet. in de eerste 10 artikkelen staat al genoeg over de vrijheid van de mens ongeacht afkomst, geloof geslacht bla bla.
Die partij zal veel allochtonen de goede wegwijzen, jammer dat je dat niet ziet en je blindstaart op dingen die er niet zijn. Integratie is de taal beheersen, en met het volk meegaan. Kudde gedrag. Integratie vind ik ook, in eigenhuis, je eigencultuur behouden. Wie is the all-mighty nederland om mij te vertellen hoe ik thuis mijn eten moet eten? Of welke taal ik thuis moet praten, of met vrienden op het terras? Op werk praat ik nederlands, opschool ook. Met nederlandse vrienden ook en nederlandse mensen ook, voor de rest is het niemands probleem. Zolang je maar op kan gaan in de maatschappij. Uiteindelijk moet het er niet op uitdraaien dat er een "ghetto" gevormd wordt.

je zit hier verkeerd gozer gare hanenhok is verderop.