XXL Nutrition

Daar zijn ze dan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Little Me zei:
Volgens mij kan je als je aan de macht bent de wetten wel aanpassen en nieuwe wetten maken en uitzonderingen op .

Integratie is als buitenlander met de nationaliteit van het land waar je je bevind jezelf inschrijven in een bestaande partij en daar een verschil maken . Niet je eigen partij creëren om in de coalitie te gaan zetelen of met de één of de andere kleine partij samen te hokken om toch maar eens aan de macht te geraken .

Ik ben geen racist en sta open voor andere culturen maar er zijn wel degelijk grenzen . Ander moet je misschien de hel van Tanger maar eens geen bekijken in de bioscoop .......

It takes two to tango. Zoals je gelezen hebt kan je niet zomaar een wet wijzigen, dat moet eerst allemaal goed gekeurd worden. Ze moeten ermee instemmen wil hetdoorgaan.

Mensen die denken dat een allochtonen partij een bedreiging vormt, die mensen zijn paranoide. Verder heeft dat wat jij zegt niets maar dan ook NIETS met integratie te maken. Heb je een wettenbundel? Begin maar bij art. 1 GrondWet. in de eerste 10 artikkelen staat al genoeg over de vrijheid van de mens ongeacht afkomst, geloof geslacht bla bla.

Die partij zal veel allochtonen de goede wegwijzen, jammer dat je dat niet ziet en je blindstaart op dingen die er niet zijn. Integratie is de taal beheersen, en met het volk meegaan. Kudde gedrag. Integratie vind ik ook, in eigenhuis, je eigencultuur behouden. Wie is the all-mighty nederland om mij te vertellen hoe ik thuis mijn eten moet eten? Of welke taal ik thuis moet praten, of met vrienden op het terras? Op werk praat ik nederlands, opschool ook. Met nederlandse vrienden ook en nederlandse mensen ook, voor de rest is het niemands probleem. Zolang je maar op kan gaan in de maatschappij. Uiteindelijk moet het er niet op uitdraaien dat er een "ghetto" gevormd wordt.

Little me heeft natuurlijk gelijk. Eens ze in de regering zitten met andere linkse partijen is het maar een kwestie van één of ander wetsvoorstel in te dienen en men kan alles veranderen, ZELFS de grondwet als het moet.

Natuurlijk is Sagefrancis hier heel blij mee, immers hij wil niets liever dat zijn favoriete partijen in de regering zitten en rechts de mond kunnen snoeren. Waarschijnlijk omdat hij zelf allochtoon is, of zon halve nederlander die zich bekeerd heeft tot het Moslim extremisme.

Langzaam maar zeker gaat Nederland ten onder aan haar eigen vrijheid, regeltjes, en knuffelbeleid. En al diegenen die nu denken dat ik overdrijf, wel laten we over tig aantal jaar nog eens spreken.

StillStrong zei:
Little me heeft natuurlijk gelijk. Eens ze in de regering zitten met andere linkse partijen is het maar een kwestie van één of ander wetsvoorstel in te dienen en men kan alles veranderen, ZELFS de grondwet als het moet.

Natuurlijk is Sagefrancis hier heel blij mee, immers hij wil niets liever dat zijn favoriete partijen in de regering zitten en rechts de mond kunnen snoeren. Waarschijnlijk omdat hij zelf allochtoon is, of zon halve nederlander die zich bekeerd heeft tot het Moslim extremisme.

Langzaam maar zeker gaat Nederland ten onder aan haar eigen vrijheid, regeltjes, en knuffelbeleid. En al diegenen die nu denken dat ik overdrijf, wel laten we over tig aantal jaar nog eens spreken.

:scratch:

heb je nog meer complot theorieen ?
dit slaat natuurlijk nergens op, maar omdat je het zo graag wil zal ik je over 10 jaar pm-en dan hebben we het er nog eens over.

StillStrong zei:

:roflol: je zit hier verkeerd gozer gare hanenhok is verderop.

StillStrong zei:

AHAHAHAHA jij lijkt mij een eng ventje dat in een hoekje zit van riagg die al zijn complot theorien naar voren wil brengen:roflol:

StillStrong zei:

Gast jijbent echt een bevooroordeeld zielig ventje. Sterker nog, ik vind jou een idioot. Want wat jij doet, is het tegenovergestelde van wat IK in jouw verhaaltje doe.

Ik ben allochtoon inderdaad, en ikben er trots op. Jij vind het erg dat je achtergesteld wordt. Over tig jaar ga jij dood door de ellende die jij zelf veroorzaakt hebt. Over tig jaar leef jij niet meer. Over tig jaar... shut up?!@

Kerel, we leven nu. Waarom voer ik deze discussie nog met jou of met little_me. Als het een kwalitatieve discussie was dan was het nog de moeite waard maar dit is net alsof ik met een stel mentaal gehandicapten loop te chatten waar niks nuttigs uit komt. Ga een ander forum vervuilen met die rechtse zieke gedachtes.

Jullie beiden weten geen zak van politiek, laat staan van wetten. Je zou iig al moeten weten dat je wetten niet zomaar kan wijzigen.
Wat een discussie, shit zo erg onder niveau. Ik ga met mijn kat praten, komt meer nuttigs uit.

• Topic Starter Topic Starter
SageFrancis zei:
Gast jijbent echt een bevooroordeeld zielig ventje. Sterker nog, ik vind jou een idioot. Want wat jij doet, is het tegenovergestelde van wat IK in jouw verhaaltje doe.

Ik ben allochtoon inderdaad, en ikben er trots op. Jij vind het erg dat je achtergesteld wordt. Over tig jaar ga jij dood door de ellende die jij zelf veroorzaakt hebt. Over tig jaar leef jij niet meer. Over tig jaar... shut up?!@

Kerel, we leven nu. Waarom voer ik deze discussie nog met jou of met little_me. Als het een kwalitatieve discussie was dan was het nog de moeite waard maar dit is net alsof ik met een stel mentaal gehandicapten loop te chatten waar niks nuttigs uit komt. Ga een ander forum vervuilen met die rechtse zieke gedachtes.

Jullie beiden weten geen zak van politiek, laat staan van wetten. Je zou iig al moeten weten dat je wetten niet zomaar kan wijzigen.
Wat een discussie, shit zo erg onder niveau. Ik ga met mijn kat praten, komt meer nuttigs uit.

Well said :thumbs:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je SageFrancis opnieuw punten kan geven.

Sinlath zei:
:scratch:

heb je nog meer complot theorieen ?
dit slaat natuurlijk nergens op, maar omdat je het zo graag wil zal ik je over 10 jaar pm-en dan hebben we het er nog eens over.
Waarom slaat het nergens op? Ga je oook onderbouwen of gewoon de linkse ploeg hier achternahollen? En pm me maar over 10 jaar, als je die vrijheid dan nog hebt. Het aantal allochtonen in de grote steden is in minder dan 10 jaar verdubbeld en het tempo blijft gewoon doorgaan. Criminaliteitcijfers blijven toenemen enz enz , maar ja ik maak maar complottheorieën he? Het is natuurlijk allemaal zo erg niet, haha naïeve man.
Corazon zei:
:roflol: je zit hier verkeerd gozer gare hanenhok is verderop.
Ja van jou had ik ook niet meer verwacht...

spiertje16 zei:
AHAHAHAHA jij lijkt mij een eng ventje dat in een hoekje zit van riagg die al zijn complot theorien naar voren wil brengen:roflol:
Ik ben iemand die nadenkt over de toekomst en ziet wat er in de maatschappij afspeelt, wat niet van veel anderen kan gezegd worden :rolleyes:

SageFrancis zei:
Geeft niet hoor, ik vind jou net zo zielig, idioot en bevooroordeeld. En nog wel een aantal andere dingen ook.

Surprise suprise... het "ik ben allochtoon en ben er trots op" gedrag. Jullie zijn niet alleen crimineel en terroristisch van nature in real life, maar zelfs in discussies ga je schelden en terrorisseren als je het niet meer kan halen. Je laat je toch zoooo goed kennen telkens weer. Ik vind heel jullie soort zo triest he.

Voor mij vervuil JIJ hier de discussie, met je linkse gedachtes. Dus fl**ker zelf maar op aap.

Ja jullie wel, gaat lekker trouwens in JULLIE landen die politiek. Haha, het enige probleem dat de politiek heeft in Westerse landen ZIJN JULLIE. Alles wat niet links is, is onder je niveau he? Kortzichtige linkse rakker ben je, de kanker van de Westerse maatschappij.

pat21 zei:
Ja zolang het maar links is , is het goed. Graaf je eigen graf maar, domme nederlander (of allochtoon?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven